کمک 85میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز همدان

در 17 سالی که مجمع فعالیت کرده خدمات شایانی به جامعه ارائه کرده و پروژه‌های متعددی ساخته و به آموزش و پرورش اهدا شده و در واقع 30 درصد مدارس کشور توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است.
کد خبر: ۲۳۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 16 May 2016
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: ارزش ریالی کمک‌های خیران مدرسه ساز استان اعتباری بالغ بر 85 میلیارد تومان در طی 17 دوره است. 

به گزارش کمیته فرهنگی و تبلیغی هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان، فرزاد تیموری در آئین تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه از سال‌های گذشته مردم ما در امر خیر و مدرسه سازی و مسجد سازی فعالیت داشتند، اظهار کرد: این فعالیت هیچ گاه تشکل منسجمی نداشت تا اینکه در سال 77 مجمع خیرین مدرسه ساز کشور به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. 

وی افزود: در 17 سالی که مجمع فعالیت کرده خدمات شایانی به جامعه ارائه کرده و پروژه‌های متعددی ساخته و به آموزش و پرورش اهدا شده و در واقع 30 درصد مدارس کشور توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است.  

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان اضافه کرد: در استان همدان 688 خیر مدرسه ساز فعالت میکنند  که تاکنون 228 مدرسه با  یک هزار و 388 کلاس درس احداث در سطح استان احداث کردند.  

وی تصریح کرد: ارزش ریالی کمک‌های خیران مدرسه ساز استان اعتباری بالغ بر 85 میلیارد تومان در طی 17 دوره است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار