مسافران هواپیمایی که بدون پرواز پیاده شدند

مسافران پرواز شماره ۴۹۷ هواپیمایی ایران ایر که ظهر امروز از فرودگاه مهرآباد به مقصد اردبیل بلیت فروخته بود بعد از سوار شدن مسافران به هواپیما در کمال ناباوری آنها را دوباره پیاده کرد.
کد خبر: ۲۰۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 10 April 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، مسافران پرواز شماره 497 هواپیمایی ایران ایر که ظهر امروز از فرودگاه مهرآباد به مقصد اردبیل بلیت فروخته بود بعد از سوار شدن مسافران به هواپیما در کمال ناباوری آنها را دوباره پیاده کرده و به سالن هدایت کردند.

مسافران خط پرواز تهران به اردبیل که قرار بود ساعت 14:40 دقیقه ظهر امروز از مهرآباد عازم اردبیل شوند بعد از اینکه به درون هواپیما هدایت شدند بدون هیچ گونه توضیحی از هواپیما خارج شدند و تاکنون در این زمینه پاسخ روشنی ارائه نشده است.

با گذشت بیش از 2 ساعت از این اقدام و هدایت مسافران به خارج از هواپیمای شرکت ایران ایر هیچ‌کدام از مسئولان دفتر این هواپیمایی مستقر در فرودگاه مهرآباد پاسخ شفافی به مسافران حاضر در فرودگاه ندادند و مسافران همچنان در بلاتکلیفی و سرگردانی در فرودگاه مهرآباد منتظر ارائه دلیل این تاخیر چند ساعته و خروج از هواپیما هستند.

ده‌ها مسافر این خطر پروازی از این اقدام که ناشی از سوء مدیریت و برخی بی‌تدبیری‌ها بوده به شدت گله‌مند بوده و با ابراز نارضایتی همچنان در فرودگاه مهرآباد سرگردان و بلاتکلیف مانده‌اند تا جوابی از سوی مسئولان این شرکت ارائه شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار