مدارس شمشیربازی اردبیل ساماندهی می‌شود

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل از ساماندهی مدارس شمشیربازی استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۲۰۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹ 10 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، هادی صباغی صبح امروز در جلسه کمیته هیئت شمشیربازی استان اردبیل اظهار کرد: ما در سال جدید تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در دو حوزه استعدادیابی و حمایت از شمشیربازان برای حضور در مسابقات کشوری و آسیایی و جهانی حمایت‌های واقعی را انجام دهیم.

وی به آغاز تمرینات ورزشکاران رشته شمشیربازی استان اردبیل اشاره کرد و افزود: به رغم وضعیت مالی نامساعد مالی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم سعی در جذب برخی اسپانسرها و تجهیزات سالن‌ها و امکانات رشته شمشیربازی داریم.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل با تاکید بر تداوم موضوع استعدادیابی در طول سال در رشته شمشیربازی بیان کرد: استان اردبیل از مستعدترین مناطق برای رشته شمشیربازی و ارائه توانمندی‌ها در این حوزه است که امیدواریم در سطح ملی و بین‌المللی شاهد درخشش ورزشکارانمان باشیم.

صباغی ضرورت ساماندهی مدارس شمشیربازی استان را یادآور شد و ادامه داد: مدارس موجود باید به شکل درست و منطقی ساماندهی شوند.

وی تصریح کرد: امسال توجه ویژه‌ای به وضعیت تمرینی قهرمانان استان و همچنین تمرکز بر تمرینات رده‌های نوجوانان و جوانان برای برگزاری مسابقات را در نیمه اول امسال داریم.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل اظهار کرد: شرایط برای برگزاری مسابقات استانی از ماه آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد و تلاشمان را انجام می‌دهیم تا مشکلات و مسائل شمشیربازی بانوان نیز برطرف شود.

صباغی از برگزاری جلسه کمیته فنی هیئت شمشیربازی استان در هفته آینده خبر داد و گفت: تلاشمان بر این است تا در این حوزه بتوانیم اقدامات و برنامه‌ریزی‌های درست و منطقی‌تری را انجام دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار