تقویت همدلی برای برگزاری موفق انتخابات ضروری است

بیست و هفتمین جلسه ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کرمانشاه صبح امروز با حضور رئیس ستاد انتخابات استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 07 April 2016
بیست و هفتمین جلسه ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کرمانشاه صبح امروز با حضور رئیس ستاد انتخابات استان برگزار شد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ یوسف شاه حسینی در این نشست انتخابات  دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را از بعد ملی و هم از منظر استانی یکی از بهترین انتخابات برگزار شده دانست.

رئیس ستاد انتخابات استان در بخش دیگری از سخنان خود فضای احساسی و افراطی را تشنج آفرین و از موانع توسعه و پیشرفت دانست و گفت: در این زمینه بسترسازی و تقویت همدلی برای پیشبرد کارها و برنامه ها در تمامی حوزه ها از جمله انتخابات از جمله ضرورت هاست.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ضمن لزوم برنامه ریزی برای ایجاد زمینه مشارکت گسترده مردم در انتخابات خاطرنشان ساخت: برگزاری موفق مرحله اول انتخابات دلیل مناسبی برای نداشتن دغدغه برای برگزاری مناسب دور دوم انتخابات نیست بلکه باید تمام قد و به طور کامل و با همان جدیت این دوره از انتخابات را نیز با شکوه و اقتدار کامل برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار