تراکتور؛ یکی از "ترین"های این فصل لیگ قهرمانان آسیا

ترین های لیگ قهرمانان آسیا

تراکتورسازی تبریز در حالی در آستانه صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا است که یکی از برترین تیم‌های این رقابت‌ها محسوب می‌شود.
کد خبر: ۲۰۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 07 April 2016
 تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حالی روز گذشته توانست در ورزشگاه یادگار امام (ره)، تیم پاختاکور ازبکستان را با حساب دو بر صفر شکست دهد که حدود 90 درصد راه صعود به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را طی کرد. این در حالی است که تیم فوتبال تراکتورسازی در سه دور قبلی حضورش در این مسابقات، در همان مرحله گروهی با قرارگیری در قعر جدول، از صعود به دور بعدی باز مانده بود و این موضوع، موفقیت بزرگی برای نماینده شایسته تبریز محسوب می‌شود.

 

*تیم تراکتورسازی تبریز، پس از الجیش و اف سی سئول که هر دو از چهار بازی گذشته خود، 10 امتیاز کسب کرده‌اند، سومین تیم برتر مرحله گروهی رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا تا بدین جای کار است.

 

البته تیم شانگهای و سیدنی اف سی نیز همچون تراکتور 9 امتیازی هستند، ولی شاگردان قلعه‌نویی به علت تفاضل گل بهتر، در رده سوم بهترین تیم‌های مرحله گروهی قرار گرفته است.

 

*شاگران قلعه‌نویی در چهار بازی گذشته خود، تنها یک گل در بازی رفت مقابل پاختاکور ازبکستان دریافت کرده و از این نظر، بهترین خط دفاعی مرحله گروهی مسابقات را تا این‌جای کار داراست.

 

*سرخپوشان تبریزی با 7 گل زده، پس از اف سی سئولی که 14 گل زده دارد، به همراه تیم شانگهای، لقب دومین خط حمله رقابت‌ها را یدک می‌کشد.

 

تراکتورسازی با تفاضل گل مثبت 6 نیز، پس از اف سی سئول، در رده دوم بهترین تفاضل گل مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ایستاده است.

 

با این اوصاف، تراکتورسازی در گروه C رقابت‌ها، با 9 امتیاز در رده نخست قرار گرفته و تیم‌های الهلال، پاختاکور و الجزیره، به ترتیب با 8، 4 و یک امتیاز در رده‌های بعدی هستند. در دو بازی آینده مرحله گروهی، تراکتور و الهلال به مصاف هم می‌روند و الجزیره و پاختاکور نیز با هم رقابت‌ می‌کنند؛ بنابراین تراکتورسازی حتی در صورت شکست در هر دو بازی آینده، اگر پاختاکور در دو بازی مقابل الجزیره امتیازی از دست بدهد، باز هم تراکتور شانس صعود به مرحله بعدی مسابقات را دارد./ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار