قدر پیروزی‌های ۹۴ را بدانیم

فرماندار بهار گفت: توفیق ها و پیروزی های ملت ایران در سال 94 کم نظیر بوده است و باید این پیروزی ها را قدر دانست.
کد خبر: ۲۰۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 05 April 2016

 فرماندار بهار گفت: توفیق ها و پیروزی های ملت ایران در سال 94 کم نظیر بوده است و باید این پیروزی ها را قدر دانست.

به گزارش ایرنا،محسن مرادی پناه در شورای اداری شهرستان بهار افزود: مهمترین این دستاوردها ، موفقیت در عرصه مذاکرات هسته ای و پایان دادن به توطئه ها بود.

وی بیان کرد: این پیروزی در سایه هدایت های رهبر فرزانه انقلاب و همدلی و همزبانی و وحدت مسئولان، استقامت و پایداری آحاد ملت شکل گرفت.

وی تصریح کرد: این پیروزی موجب شد تا دیوارهای عظیم و بلند تحریم های ظالمانه دشمن علیه ملت ایران برچیده شد و فعالیت های هسته ای به نمادی برای همکاری جهان با ایران تبدیل شد.

فرماندار بهار گفت: اعتراف قدرتهای بزرگ جهانی به حق فعالیت های هسته ای ایران و افزایش نقش منطقه ای ایران در حل مناقشه ها از جمله نقش و حضور ایران در حل مسئله بحران سوریه می باشد، در صورتی که در گذشته از حضور ایران در حل بحران سوریه ممانعت می شد.

مرادی پناه اظهار کرد: بعد از نتیجه لوزان، کشورهایی که بسیار ناراحت و خشمگین شدند، رژیم اسرائیل و حکام عربستان سعودی بودند که می توان این موضوع را مهمترین رویدادهای سال گذشته قلمداد کرد.

وی ادامه داد: در کنار این موفقیت بزرگ ادامه ساخت و آزمایش های موشکی و بالا بردن توان نظامی و دفاعی کشور نیز از اقدامات مهم و ضروری بود که انجام شد.

فرماندار بهار بیان کرد: حضور گسترده و معنا دار مردم همیشه در صحنه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که نشان داد مردم همچنان به آرمانهای انقلابی وفا دارند و به نظام جمهوری اسلامی و خادمان خود عشق می ورزند از دیگر موفقیت های ایران اسلامی در سال 94 بود.

مرادی پناه گفت: توفیق های قابل ملاحظه ای را دولت داشته که از جمله آنها سر و سامان دادن به اوضاع اقتصادی کشور به ویژه زمینه هایی را که برای عملی ساختن اقتصاد مقاومتی مهیا کرده است.

وی تصریح کرد: رشد قیمت ارز در دولت گذشته تنها در یک سال 100 درصد افزایش داشته اما در سال گذشته فقط پنج درصد افزایش را شاهد بودیم و دولت توانست تورم را از 40 درصد به 8/11درصد کاهش دهد.

وی با بیان اینکه سال جاری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط رهبر عزیز انقلاب اسلامی نامگذاری شده است ادامه داد: همه مسئولان باید در راستای تحقق شعار سال تلاش مضاعفی داشته باشند.

فرماندار بهار با بیان اینکه در دولت یازدهم تاکنون اقداماتی در بحث اقتصاد مقاومتی انجام شده است افزود: سیاست های اقتصاد مقاومتی همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند محدود به زمان و موقیعتی نیست، بلکه سیاست دائمی است، ضمن آنکه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی سیاست های یکباره و به کلی متفاوت از قبل نیست.

مرادی پناه گفت: برنامه جامع اقتصاد مقاومتی از سال گذشته آغاز شده و لذا این برنامه در پی نامگذاری سال جدید اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید با جدیت بیشتری توسط همه دستگاههای اجرائی دنبال شود.

وی تصریح کرد: رشد پایدار و بدون آسیب پذیر از تکانه ها و مخاطره های اقتصادی بیرونی از اهداف اصلی اقتصاد مقاومتی است و به این دلیل باید تلاش کنیم آسیب های ناشی از وابستگی به نفت و همچنین آسیب پذیری در مقابل تحریم های احتمالی و ظالمانه و موارد مشابه در امان بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار