تراکتورسازی خواستار برگزاری بازی های خود در تاشکند شد

باشگاه تراکتورسازی تبریز از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست تا شهر تاشکند ازبکستان را به عنوان میزبان بازی های این تیم معرفی کند.
کد خبر: ۱۹۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 17 March 2016
باشگاه تراکتورسازی تبریز از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست تا شهر تاشکند ازبکستان را به عنوان میزبان بازی های این تیم معرفی کند.
به گزارش تابناک ،با تصمیم کنفدراسیون فوتبال و به دلیل آنچه عربستانیها عدم امنیت در ایران خوانده اند، بازیهای باشگاهای بین دو کشور باید در کشوری ثالث برگزارشود که خیلی از مدیران فدراسیون فوتبال این تصمیم را یک تصمیم سیاسی توصیف کرده اند. از طرفی AFC از دو کشور خواسته است که تا تاریخ 6 فروردین ماه باید کشور میزبان بازی هایشان را معرفی کنند تا آنها بتوانند برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی کنند.
عربستانیها خیلی زودتر از موعد مقرر تصمیم خودرا نهایی کردند و امارات را به عنوان کشور میزبان بازیهای خود انتخاب کردند. امارات هم از نظر آب و هوایی و هم از نظر نوع زندگی وضعیتی کاملا شبیه عربستان دارد و بیتردید میتواند از بازیهای تیم های باشگاهی این کشور به بهترین شکل میزبانی کند اما هنوز فدراسیون فوتبال ایران در مورد کشور میزبان به جمع بندی نهایی نرسیده است.
در این بین باشگاه تراکتورسازی پیشنهاد داده است که کشور ازبکستان میزبان بازیهای تیمش باشد چراکه شرایط آب و هوایی این کشور با شهر تبریز کاملا تطابق دارد. مسوولان تراکتورسازی در حالی اعلام کردهاند که هرگز حاضر به برگزاری بازیشان در امارات نیستند که علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال روز گذشته اعلام کرد که امارات میتواند میزبان خوبی برای بازیهای باشگاههای ایرانی باشد.
امارات هم از نظر هزینه، هم از نظر بعد مسافت و هم از نظر ایرانیهای حاضر در این کشور میتواند برای برگزاری میزبانی بازیهای تیمهای باشگاهی کشورمان مناسب باشد اما به دلیل اختلافات سیاسی که بین ایران و امارات وجود دارد شاید ایرانیها دوست نداشته باشند این کشور از باشگاههای کشورمان میزبانی کند.
با این حال با توجه به بعد مصاف تا ازبکستان و احتمال به تعویق افتادن بازیهای لیگ برتر به نظر می رسد باشگاههای ایرانی هم مجبور شوند امارات را به عنوان میزبان بازی هایشان انتخاب کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار