همدلی وهمزبانی راه تحقق اهداف نظام

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی به طور حتم پیش برنده و راه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۱۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 08 April 2015

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی به طور حتم پیش برنده و راه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا ؛ مصطفی آزادبخت افزود: تجربه سال های گذشته حکایت از این دارد که رهبر انقلاب با اشرافیت تمام و نگاه همه جانبه به مسایل کشور، یک شعار کلیدی و کاربردی را تعیین کرده اند که بر اساس این شعار وظیفه مسوولان و مردم را مشخص می کند.

وی ادامه داد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری آرزوهای بزرگ فراروی ایران با همکاری و اعتماد متقابل دولت و ملت دست یافتنی است که بر اساس این بیانات، ما نیز باید در جای جای کشور برای تحقق شعار امسال و اهداف نظام تلاش کنیم.

آزادبخت بر لزوم مدیریت جهادی همانند سال گذشته از سوی مسوولان و مردم تاکید و بیان کرد: مدیریت جهادی طبق تاکیدات مقام عظمی ولایت مختص سال 93 نیست، بلکه باید با عزم ملی برای پیشرفت و اقتدار کشور در تمامی زمینه ها تلاش کنیم، چرا که با مدیریت جهادی شاهد بسیاری از پیشرفت ها بودیم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، شعار امسال با توجه به نبرد سنگین دیپلماسی ما با دنیا، می تواند یک پشتیبان خوب و وحدت آفرین باشد.

فرماندار ویژه ملایر اظهار کرد: تحقق این شعار توان ما را در برابر گروه 1+5 تقویت می کند و کمک می کند بتوانیم به بهترین شکل ممکن از حقوق ملت ایران در برابر قدرت های جهانی دفاع کنیم.

آزادبخت در ادامه افزود: با توجه به اینکه امسال موضوع مهم انتخابات را نیز پیش رو داریم، شعار همدلی و همزبانی می تواند موجب تقویت وحدت، تحمل یکدیگر و اولویت دادن به مسایل مملکتی شود.

وی در عین حال از اجرای طرح نوروزی سال 94 توسط دستگاه ها و نهادهای مرتبط در شهرستان ابراز رضایت کرد و گفت: نوروز امسال به نحو مطلوبی میزبان مسافران و گردشگران نوروزی بودیم که تلاش، همکاری، هماهنگی و تعامل ادارات ذیربط در این زمینه قابل تقدیر است.

آزادبخت یاد آور شد: نوروز امسال بیش از 35 هزار مسافر وارد شهرستان ملایر شدند که طبق گزارش های ارایه شده، از این تعداد 9 هزار و 87 مسافر در ملایر اقامت کردند که شاهد رشد 30 درصدی مسافران اقامت کننده در این شهرستان بودیم.

وی بیان کرد: پنج هزار و 135 مسافر در 16 واحد آموزشی در سطح مدارس شهرستان، خانه معلم، مهمانسرای دانشگاه آزاد و دانشگاه ملی ملایر و مهمان پذیرها اقامت کردند.

وی ادامه داد: سه هزار و 943 مسافر نیز در چادرهای حاشیه بوستان ها و کمپ های ملایر اقامت کردند که توسط جمعیت هلال احمر ملایر چادرهای نوروزی در سه مبادی ورودی میدان کوثر، میدان نیروی انتظامی و میدان استقلال مستقر شد و سه پایگاه امداد و نجات جاده ای نیز به صورت شبانه روزی در محورهای همدان، اراک و نهاوند فعال بودند.

آزادبخت افزود: در ایام تعطیلات نوروز امسال 80 درصد نانوایی های ملایر فعال بودند و به طور روزانه بازرسی ها از مراکز عرضه مواد غذایی، پایانه ها، رستوران های داخل شهر و بین راهی انجام شد.

شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار