بیمه خبرنگاران قطع نمی‌شود

مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه بیمه خبرنگاران قطع نمی‌شود، گفت: خبرنگاران اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت برای صدور فیش بیمه مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 08 April 2015

مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه بیمه خبرنگاران قطع نمی‌شود، گفت: خبرنگاران اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت برای صدور فیش بیمه مراجعه کنند.

به گزارش فارس ؛ ، از ابتدای سال جاری خبرنگاران و اهالی رسانه استان همدان با مراجعه به مراکز بیمه تأمین اجتماعی برای دریافت فیش حق بیمه ماهانه، با عدم صدور آن از سوی کارگزار بیمه مواجه شدند.

کارگزار بیمه اعلام کرده بود که کد صدور فیش حق بیمه هنوز در سامانه وارد نشده و نمی‌توان این فیش را صادر کرد.

با توجه به اینکه از سال قبل زمزمه‌های قطع بیمه خبرنگاران از صندوق هنرمندان به گوش می‌رسید این شائبه ایجاد شد که ممکن است این موضوع در سال جدید صحت یابد.

بر این اساس خبرگزاری فارس بر آن شد تا این موضوع را از مدیرکل تأمین اجتماعی همدان پیگیر شود، وی با بیان اینکه بیمه خبرنگارانی که در سال‌های گذشته بیمه شده‌اند، قطع نمی‌شود، افزود: چنین چیزی صحت ندارد و ایراد برخی سخنان در این زمینه شایعه است.

محمد عسگری با بیان اینکه فعلاً خبری از انجام بیمه مجدد خبرنگاران نیست، افزود: آنهایی که بیمه هستند مشکلی در ادامه پرداخت حق بیمه خود ندارند.

وی با بیان اینکه به علت نبود حداقل دستمزد در کارگزاری‌ها فیش حق بیمه صادر نمی‌شود، افزود: با توجه به اینکه دستمزدهای سال 94، تغییر کرده، تا آخر فروردین و اوایل اردیبهشت فیش‌ها صادر می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان افزود: خبرنگاران جدیدی هم که بخواهند بیمه شوند، اسامی آنها باید از سوی سایت صندوق هنرمندان به بیمه اعلام شود، تا بتوان برای بیمه آنها اقدام کرد.

عسگری در پایان در پاسخ به اینکه برخی از کارگزاران در صدور فیش نوبت را رعایت نمی‌کنند، اظهار کرد: این مسئله غیر ممکن است اما اگر موردی مشاهده شده و محرز شود، پیگیری می‌شود.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار