مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل:

بیمه خبرنگاران لغو نمی‌شود

مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل گفت: قرار نیست بیمه خبرنگاران لغو یا قطع شود بلکه تلاش‌مان بر این است تا همه اصحاب رسانه و خبرنگاران زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.
کد خبر: ۱۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳ 06 April 2015

احد پنبه‌ای در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با رایزنی‌هایی که با رئیس خانه مطبوعات استان اردبیل داشتیم قرار شد با بهترین راهکار ادامه روند بیمه خبرنگاران را شاهد باشیم و قطعا مطابق با قوانین و مقررات و پرداختی ماهانه خود خبرنگاران و کمک دولتی این شرایط ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه زمزمه‌های قطع بیمه خبرنگاران صحت نداشته و آمادگی داریم همه خبرنگاران را با داشتن شرایط مناسب زیر پوشش قرار دهیم، گفت: به هیچ‌وجه قطع بیمه خبرنگارانی که در سال‌های گذشته زیر پوشش بیمه قرار گرفته‌اند در اولویت نیست.

مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل گفت:‌ آنهایی که در سال‌های گذشته بیمه شده‌اند مشکلی در پرداخت حق بیمه آنها وجود ندارد و حتی برای آخرین بار روز گذشته لیست خبرنگاران تحت پوشش تامین اجتماعی را به همراه رئیس خانه مطبوعات مورد ارزیابی و بررسی قرار دادیم و اعلام شده که بدون مشکل خاص این افراد می‌توانند حق بیمه ماهانه خود را پرداخت کرده و فیش آن را دریافت کنند.

پنبه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: نه تنها در پوشش بیمه‌ای خبرنگاران سابق مشکلی وجود ندارد، بلکه آمادگی داریم در صورت احراز شرایط خبرنگاران جدید را نیز زیر پوشش قرار دهیم و نارسایی‌ها و مشکلات احتمالی را نیز به صورت جدی برطرف کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید پناهیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
من خبرنگار هستم و روزنامه ای که توش کار می کنم حاضر به بیمه کردنم نیست و از چند سال قبل بیمه ارشاد شده بودم تا امسال که آقای انتظامی بدون اشراف داشتن به حوزه رسانه و پیچ و خم های آن و تنها برای کاهش هزینه های جاری یا هر دلیل به ظاهر منطقی، بیمه خبرنگاران از جمله من را قطع کرده!‌ من تو تهران هم رفتم صندوق اعتباری هنر و هم رفتم ارشاد، هیچکدام جواب ندادن... واقعا کسی هم به فکر قشر مظلوم رسانه ای کشور هست؟؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار