برگزاری دوره آموزشی روش‌های تامین مالی دراردبیل

با حضور اساتید کشوری و مسئولان استانی دوره آموزشی روش‌های تامین مالی و مشارکت عمومی و خصوصی در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 02 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، دوره آموزشی روش‌های تامین مالی و مشارکت عمومی و خصوصی صبح امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و اساتید مجرب کشوری در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار شد و آموزش‌های مختلف روش‌های تامین مالی و مشارکت عمومی و خصوصی به حاضران ارائه گردید.

مشاور وزارت نیرو در امور تامین منابع مالی غیردولتی در این دوره آموزشی اظهار کرد: برگزاری این دوره‌های آموزشی نقش بسزایی در آشنایی مدیران مالی دستگاه‌های اجرایی با نحوه روش‌های تامین مالی دارد و نیاز است این دوره‌ها برای جذب روش‌های تامین مالی به ویژه ظرفیت بخش خصوصی افزایش یابد.

طباطبایی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های اساسی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در کشور واگذاری آن به بخش خصوصی است،‌ افزود: نیاز است در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی بتوانند اقدامات کارساز و عملی را اتخاذ کنند تا شاهد تکمیل این پروژه‌های نیمه تمام باشیم.

مشاور وزارت نیرو در امور تامین منابع مالی غیردولتی در دوره آموزشی روش‌های تامین مالی و مشارکت عمومی و خصوصی با اشاره به اینکه دولت به تنهایی قادر به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در کشور نیست، گفت: نیاز است تا در این راستا با استفاده از راهکارهای مناسب و جذب سرمایه‌گذاران بتوانیم این پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم که این امر می‌تواند نقش بسزایی در پویایی اقتصاد منطقه داشته باشد.

طباطبایی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی تامین مالی برای آشنایی مدیران باید در دستگاه‌های اجرایی افزایش یابد تا بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب و هدفمند در راستای توسعه و پیشرفت کشور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گام اساسی برداریم .

وی تصریح کرد: آئین‌نامه مشارکت بخش خصوصی برای کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در کشور راه‌اندازی شده است و امیدواریم با تصویب این آیین‌نامه در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و مشارکت آن‌ها موفق عمل کنیم که این امر یک اقدام بسیار مهم و سازنده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار