توزیع 4 هزار تن میوه قاچاق در شهر

عضو شورای اسلامی شهر تهران از توزیع 4 هزار تن میوه قاچاق در شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 01 March 2016
عضو شورای اسلامی شهر تهران از توزیع 4 هزار تن میوه قاچاق در شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد حقانی در دویست و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: هزار هکتار از زمین‌های حریم یا خارج از حریم تحت عنوان تعاونی در دست بعضی از افراد قرار گرفته است.

وی افزود: 20 یا 30 تعاونی زمین‌هایی واگذار شده است که در حال حاضر با مشکلاتی مواجه شده‌ایم و هر روز تعدادی به ما مراجعه می‌کنند.

حقانی خاطر نشان کرد: در سوهانک، دارآباد، رحمان‌آباد، مرادآباد، سرخه‌حصار، شهرک زیتون و ولنجک زمین‌هایی واگذار شده که هم اکنون با مشکلاتی مواجه شدیم.

وی بیان داشت:مهمترین آنها اراضی سرخه‌حصار و شهرک زیتون به وسعت 240 هکتار است که جزء مناطق حفاظت شده مطرح می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره جنگل کاری‌های اطراف شهر نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه حاشیه شهر همیشه در معرض تخریب و تهدید قرار گرفته است نسبت به جنگل‌کاری اقدام شده و نیاز است منابع طبیعی نیز جدا از شهرداری تهران نظارت لازم را داشته باشد.

حقانی با بیان اینکه معنای حریم در تهران تغییر یافته است گفت: حدود هزار هکتار باغات و اراضی مزروعی در اطراف تهران وجود دارد که باید از آنها حفاظت شود.

وی افزود: 4 هزار تن میوه قاچاق به این شهر وارد و توزیع می‌شود و از آن سو میوه‌های سیب ما در کشور از بین می‌رود. لذا نیاز است در حوزه قاچاق میوه اقدام اساسی صورت بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار