تردد در سه گردنه کوهستانی زنجان با زنجیرچرخ امکانپذیر است

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تردد وسایط نقلیه در سه گردنه کوهستانی این استان به دلیل بارش برف و وقوع کولاک شدید نیاز به زنجیرچرخ دارد.
کد خبر: ۱۸۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 29 February 2016
مسعود خوشکام، در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف سنگین و وقوع کولاک از ساعت شش صبح امروز /دوشنبه/ در گردنه های خانچای، بادامستان و ذاکر، آغاز شده و در زمان حاضر نیز تردد در این سه گردنه بدون زنجیرچرخ امکانپذیر نیست.
وی اظهارکرد: در مسیرهای ارتباطی زنجان - دندی، زنجان - تهم - چورزق و زنجان - بیجار، بارش خفیف برف و در مسیر زنجان - قزوین و زنجان - تبریز نیز بارش باران وجود دارد که این باعث لغزندگی سطح جاده ها شده و لازم است رانندگان در آمد و شد دقت و احتیاط بیشتری داشته باشند.
مسئول مرکز مدیریت راه های ارتباطی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اکیپ های راهداری از زمان آغاز بارش در مسیرهای ارتباطی استان مستقر و اقدامات لازم را برای باز بودن مسیرها انجام داده اند.
خوشکام خاطرنشان کرد: مردم قبل از هرگونه سفر و خروج از منزل می توانند از طریق سامانه های 1816، 1411000241 و 2000241 از وضعیت راه های این استان مطلع شوند.
استان زنجان دارای 34 گردنه و 450 نیرو در 28 راهدارخانه و 225 دستگاه خودروی سبک و سنگین در گردنه های کوهستانی است و راهداران به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می دهند.
وی به رانندگان توصیه کرد، برای آمد و شد از مسیرهای ارتباطی استان زنجان وسایط نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی مجهز و با سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتر رانندگی کنند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار