توجه ویژه به اجرای سند تحول بنیادین در مدارس کشور

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی کشور گفت: با توجه به ضرورت تربیت دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی توجه ویژه به اجرای سند تحول بنیادین در مدارس کشور وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷ 10 September 2024
به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از ایسنا، احمد محمودزاده امروز (سه‌شنبه، ۲۰ شهریور ماه) در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به پیگیری موضوع پروژه مهر در دستگاه تعلیم و تربیت کشور، گفت: نگاه اول ما در پروژه مهر مبنی بر مشارکت همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در روند بازگشایی مدارس است که این موضوع مورد تاکید هیئت دولت نیز هست. در این راستا باید در استان‌ها از ظرفیت همه بخش‌ها بویژه رسانه‌ها استفاده کنیم. 
 
وی ادامه داد: برای مدیریت مطلوب نزدیک به ۱۷ میلیون نفر جمعیت دانش‌آموزی، نیاز به استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها، محرز و غیرقابل چشم‌پوشی است. 
 
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای حل مشکلات و بازگشایی مطلوب مدارس، گفت: باید توجه ویژه‌ای به ظرفیت‌های آشکار و پنهان درون دستگاه تعلیم و تربیت داشته باشیم و با استفاده حداکثری از این ظرفیت‌ها موضوعات مختلف مانند نیروی انسانی، فضای آموزشی، سرویس مدارس و ... به‌طور قابل قبولی مدیریت کنیم.
 
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به موضوع نیروی انسانی، بیان کرد: موضوع اصلی آموزش و پرورش موضوع نیروی انسانی، بویژه موضوع معلم است. هرقدر بتوانیم مشکل کمبود نیروی انسانی را مدیریت و مرتفع کنیم خروجی دستگاه تعلیم و تربیت چشمگیرتر و موفق‌تر خواهد بود.
 
محمودزاده با اشاره به توجه ویژه به اجرای سند تحول بنیادین در مدارس کشور، گفت: یکی از وظایف اصلی آموزش و پرورش، تربیت دانش‌آموز تراز جمهوری اسلامی ایران است که برای رسیدن به این مهم باید اجرای کامل سند تحول را با جدیت پیگیری کنیم.
 
او با اشاره به اهمیت تقویت مدارس در کشور، افزود: تقویت مدرسه سبب تقویت و ارتقای جایگاه کشور می‌شود. همه تلاش خود را برای تقویت آموزش و پرورش در موضوعات مختلف انجام خواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار