همایش بزرگ عاشقان ولایت در یاسوج برگزار شد

همایش عاشقان ولایت با حضور مسئولان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و حلقه‌های صالحین در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 24 February 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امشب همایش عاشقان ولایت با حضور مسئولان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و بیش از 200 نفر از اعضای حلقه های صالحین بسیج در یاسوج برگزار شد.

یدالله بوعلی در این همایش با اشاره به نقش و فعالیت‌های مهم بسیجیان، اظهار کرد: بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون حضور فعال در همه صحنه‌ها داشته و با جان و دل از نظام و انقلاب حمایت کرده است.

وی وحدت، همدلی، روحیه شهادت‌طلبی و دشمن ستیزی را از مهم‌ترین موارد مورد نیاز جامعه امروز عنوان کرد و بیان داشت: اعتقاد، تقوا و ایمان می‌تواند انقلاب را از توطئه دشمن حفظ کرده و مصون نگه دارد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: در زمان انقلاب و دفاع مقدس مردم با ایمان و توکل به خدا توانستند با دست خالی در مقابل دشمن ایستادگی کرده و پیروز شوند.

این مسئول اطاعت و حمایت از ولی‌فقیه را تکلیف امروز همه مردم دانست و اذعان کرد: همه باید مواظب باشیم فرمایشات ولایت فقیه بر زمین نماند.

بوعلی در ادامه با اشاره به انتخابات هفتم اسفند، گفت: با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری باید با بصیرت وارد صحنه شده و مواظب نفوذ و فتنه دشمن باشیم.

وی با بیان این که هدف دشمن این است که شورای نگهبان را غیرقانونی جلوه دهد، افزود: باید هوشیار بوده و به تصمیم شورای نگهبان احترام گذاشته و آن را تأیید کنیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، شجاعت، ایمان، دشمن‌ستیزی و تقوا را مهم‌ترین مولفه‌های انتخاب افراد اصلح از نگاه مقام معظم رهبری در انتخابات عنوان کرد و بیان داشت: باید با هوشیاری و به دور تعصبات بی‌مورد بر اساس این مولفه‌ها افراد اصلح را انتخاب کرده و به مجلس بفرستیم.

بوعلی بر حضور و شرکت گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند تأکید کرد و گفت: مردم باید در روز هفتم اسفند با حضور پرشور، گسترده و حداکثری پای صندوق‌های رأی دشمنان را مأیوس کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار