اجرای 405 طرح خوداشتغالی در ارومیه

مدیرکل کمیته امداد ارومیه گفت: 405 طرح اشتغال‌زایی در قالب طرح‌‌های خودکفایی توسط مددجویان کمیته امداد ارومیه طی امسال ارائه شده است.
کد خبر: ۱۸۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 15 February 2016

شهریار حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ، اظهار داشت: طرح توانمندسازی خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد در ارومیه به منظور توانمندسازی و خروج خانوار از پوشش این کمیته اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این خصوص امسال اقدامات قابل توجهی اجرایی شده است، تصریح کرد: 405 طرح اشتغال‌زایی در قالب طرح‌‌های خودکفایی توسط مددجویان کمیته امداد این شهرستان طی امسال ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد ارومیه با اشاره به اعتبار هزینه شده در زمینه اجرایی شدن این طرح‌ها، اعلام کرد: برای اجرایی شدن طرح‌های خودکفایی 74 میلیارد ریال تسهیلات واگذار شده است.

وی با بیان اینکه این اعتبار از طریق کمیته امداد و منابع بانکی تأمین می‌شود، تصریح کرد: امسال نسبت به سال گذشته میزان تسهیلات واگذار شده 50 درصد رشد نشان می‌دهد.

حسین‌زاده با بیان اینکه در واگذاری تسهیلات برای طرح‌های خودکفایی کمیته امداد محدودیتی نداریم، ادامه داد: با اجرای طرح‌های خودکفایی، همچنان حمایت‌ها تا زمان بازاریابی مناسب تولیدات توسط مددجو، ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به منظور توانمندسازی خانوارهای زیر پوشش در مرحله نخست مهارت فنی‌وحرفه‌ای ارائه می‌شود، اعلام کرد: پس از آموزش این مهارت‌ها، افراد می‌توانند طرح‌ها را ارائه و در صورت تصویب، نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار