افتتاح 35 پروژه شهرسازی با23 میلیارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: 35 پروژه در حوزه راه و شهرسازی در دهه فجر با اعتبار 23 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۷۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 05 February 2016

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: 35 پروژه در حوزه راه و شهرسازی در دهه فجر با اعتبار 23 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

به گزارش فارس؛محمد رودباری با بیان اینکه افتتاح 35 پروژه حوزه راه و شهرسازی در دهه فجر سال جاری در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: اعتبارات هزینه‌ شده برای این پروژه‌ها 23 میلیارد تومان است که با حضور استاندار یا معاونان وی در نقاط مختلف استان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌ها در زمینه ایمن‌سازی، روکش آسفالت، سیستم روشنایی بوده که در شهرستان‌های مختلف توزیع شده است، افزود: با حضور استاندار همدان تقاطع غیرهم‌سطح در محور ملایر به سمت بروجرد با اعتبار 4 میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه در دهه فجر امسال تحویل مسکن مهر در استان نخواهیم داشت، تصریح کرد:‌ تا پایان سال جاری 2 هزار واحد و برای سال 95، 4 هزار واحد آماده خواهد بود که عمدتاً در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت است.

وی ادامه داد: مشکل عمده این واحدها این است که متقاضی لازم برای آنها وجود ندارند که عمده‌ترین آنها در شهرهایی چون دمق، فیروزان، برزول و گیان واقع شدند و تاکنون نیز با استفاده از تسهیلات بانکی پیش رفتند.

رودباری با اشاره به اینکه برای حل مشکل متقاضی این واحدها شیوه‌نامه‌های ملی تدوین و ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد: اما این شیوه‌نامه‌ها نیز مشکل را به طور کامل برطرف نخواهد کرد.

وی گفت: یکی از راه‌هایی که می‌تواند مشکل متقاضی این واحدها را برطرف کند تعدیل ضوابط واگذاری آن به افرادی است که در نحوه واگذاری مسکن مهر آماده هستند که با تعدیل آنها می‌توان به افراد دیگر نیز واگذار کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار