بخشدار صفائيه خوي: امروز ایران اسلامی الگویی برای مظلومین جهان شده است

بخشدار بخش صفائيه شهرستان خوي گفت: ملت ايران با جانفشانی های خود، وحدت کلمه و رهبری های امام خمینی (ره) در مقابل استکبار و استبداد ایستادند و حرکتی را آغاز کردند که امروز ایران اسلامی را الگویی برای مظلومین جهان قرار داده است.
کد خبر: ۱۷۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 02 February 2016
به گزارش خبرگزاري تابناك آذربايجان غربي از خوي؛  ناصر سنايي در مراسم آغاز جشن هاي دهه فجر در بخش صفائيه خوي با  تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره فجرآفرینان به ویژه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب ،گفت: امروز ما وارث انقلابی هستیم که خون های پاکی برای آبیاری نهال آن ریخته شده است . 
وي افزود: امروز بعد از گذشت سی و هفت سال، نهال نوپای انقلاب اسلامی به ثمر نشسته است و ما شاهد عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی هستیم،که همه این اقتدار را مدیون ایثارگری های ملت شریفی هستیم که با جانفشانی های خود، وحدت کلمه و رهبری های امام خمینی (ره) در مقابل استکبار و استبداد ایستادند و حرکتی را آغاز کردند که امروز ایران اسلامی را الگویی برای مظلومین جهان قرار داده است.
بخشدار بخش صفائيه خوي تصریح کرد: ما امروز آرامش و آسایش کشور را مرهون وحدت و انسجامی هستیم که ملت شریف ایران در تمامی عرصه ها داشته اند و انشاء الله به برکت خون شهداء انقلاب اسلامی، هر روز بیش از پیش شاهد توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها باشیم.
وي با تبريك اجراي برجام به ملت ايران گفت: بنده به عنوان عضوی از خانواده‌ بزرگ یک نهاد مردمی، اجرایی شدن برجام را به ملت غیور ايران و بخش صفائیه تبریک میگویم. بی‌تردید این پیروزی حاصل حمایت‌ها و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری، تجربه، تلاش و هوشمندی رئیس جمهور محترم و تیم مذاکره کننده در طی مراحل بسیار فشرده، دشوار و البته همراه با تدبیر و عقلانیت در جریان مذاکرات و صد البته دستاورد پایمردی و صبوری ملت بزرگ، غیور و صلح طلب ایران بر اصول و ارزش‌های انقلابی اسلامی است.
خبرنگار:سعيدفرجي

مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار