مشکل حل نشده ۴۵ ساله آب شرب روستای صوفی آذربایجان غربی

ارومیه-تابناک- عضو شورای اسلامی شهرستان شوط گفت: مشکل بی آبی مردم روستای صوفی در شهرستان شوط آذربایجان غربی بیش از ۴۰ سال است که حل نشده باقی مانده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲ 22 September 2024
مشکل حل نشده ۴۵ ساله آب شرب روستای صوفی آذربایجان غربی
شجاع دانش در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در ارومیه گفت: ضمن پیگیری‌های بی شمار نمایندگان و اعضای شورای اسلامی و درخواست‌های مردم روستای صوفی در طی این سال ها، قول‌های استاندار آذربایجان غربی در جهت حل مشکل بی آبی جمعیت دو هزار و ۵۰۰ نفری روستای صوفی عملی نشده است.
وی افزود: آخرین مصوب کمیته برنامه ریزی شهرستان شوط در جهت انتقال ۱۳ کیلومتری آب شرب از شهرستان شوط به روستای صوفی با گذشت حدود ۳ سال راکد باقی مانده است.
شجاع دانش گفت: مسئولین مرتبط با بی اعتنایی به پاسخگویی و با بهانه‌های مختلف بی ربطی که ارائه میدهند حاکی از لجاجت شخصیِ یکی از مسئولین مرتبط در رابطه با ادعای نادرست ادای بی احترامی مردم در اجتماع پرجمعیت سال گذشته در مسجد جامع روستای صوفی با حضور فرماندار شهرستان و بقیه مسئولین است.
عضو شورای اسلامی شهرستان شوط تصریح کرد: با توجه به حجم مناسب آب شرب انتقالی از ماکو به شوط به مقدار ۸۰ لیتر در ثانیه و تامین تعداد چشمگیری از روستا‌های اطراف توسط شهرستان شوط، حل مشکل بزرگ بدون آب بودن مردم روستای صوفی امکان پذیر بوده و قابل حل است. 
وی افزود: تمامی اعضای شورای اسلامی روستای صوفی به دلیل عدم نتیجه گیری با وجود پیگیری‌های چند ساله و به علت شرمندگی و نداشتن پاسخ قانع کننده در قبال مردم، استعفا از این مسئولیت ثقیل را آخرین وظیفه خود برشمردند.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار