پای ریاست صنایع کوچک ایران به ماجرای کرد آباد باز شد/ اهالی خطاب به مسئولین؛ اگر شفا نمی دهید لطفا کور نکنید!

بهره‌ برداری منفعت طلبان مدیر عامل شرکت شهرک‌ های صنعتی استان همدان، از کارگاه‌ های تولید پوشاک روستای کردآباد از توابع شهرستان کبودراهنگ دل اهالی سخت کوش این روستا را به رنج آورده است و اهالی این روستا در هفته‌ های اخیر یادداشتی را در فضای مجازی منتشر و نسبت به مصادره عملکرد این روستا توسط برخی افراد اعتراض کردند.
کد خبر: ۱۷۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴ 31 January 2016

تابناک همدان براساس وظیفه رسانه ‌ای خود به این موضوع در قالب گزارشی پرداخت و در ادامه اهالی روستای کردآباد متنی از نامه ای که به خطاب به ابریشمی نوشته بودند درتماس با دفتر تابناک آن را در اختیار این رسانه گذاشتند که گزارشی براساس منتشرکند .

به گزارش تابناک همدان؛ اهالی روستای کردآباد مدعی هستند که ازخوشه صنعتی تولید پوشاک این روستا فقط اسمی وجود دارد و مسئولان امر در راستای تحقق خوشه صنعتی و حمایت از آن هیچ اقدامی نکردند وکیوان گردان فقط به دنبال مصادره نام خوشه صنعتی کردآبادبه عنوان یکی از عملکرد های خود است.

اهالی روستا اعلام کردندکه تمامی فعالیت‌ هایی که در 200 کارگاه این روستا انجام می‌شود باهمت اهالی ایجادشده و تلاش اهالی این روستا باعث شده که محصولات تولیدی آنها درسطح ملی به فروش برسد و حتی در بعضی موارد صادر شود و سالانه گردش مالی چند میلیاردی داشته باشد.

آنها ازمدیر عامل شرکت شهرک‌ های صنعتی استان همدان می‌خواهند که دست از تهدید اهالی این روستا برداشته و آنها را به حال خود رها کند و از سویی می‌پرسند اگر دنبال حمایت هستید بهتر است گامی مثبت در این راستا بردارید و برادری خود را به اثبات برسانید.

اهالی کردآباد از سید ابریشمی خواستند اگر مدیر عامل شرکت شهرک‌ های صنعتی استان همدان از آنها حمایت نمی‌کند حداقل بهره ‌برداری سیاسی از فعالیت آنان به نفع خود نداشته باشد.

آنها مدعی هستند که پورمختار نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز از ماجرا با خبر است.

امید است که مدیر عامل شرکت شهرک ‌های صنعتی استان همدان، ریاست صنایع کوچک ایران، مسئولان استانی و نمایندگان مجلس در رفع این مشکل به وجود آمده اقدامی منطقی کنند تا از بروز چنین ماجراهایی جلوگیری شود.

تابناک در این مورد هیچ قضاوتی نمی‌کند و فقط به عنوان یک رسانه که خود را زبان گویای ملت می‌داند تا مسائل و مشکلات آنان را منعکس کرده و در صورت آمادگی پاسخ مدیرعامل شرکت شهرک ‌های صنعتی همدان آن را منتشر خواهد کرد.

متن نامه ی منتشره ازسوی اهالی روستای کرد آباد به این شرح است.


پای ریاست صنایع کوچک ایران به ماجرای کرد آباد باز شد/ اهالی خطاب به مسئولین؛ اگر شفا نمی دهید لطفا کور نکنید!



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار