عدم مشارکت نمایندگان تائید صلاحیت نشده از دلایل رد لایحه مناطق آزاد در مجلس بود

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم مشارکت و دادن رای منفی توسط نمایندگان تایید صلاحیت نشده یکی از دلایل رد لایحه مناطق آزاد تجاری - صنعتی در مجلس بود.
کد خبر: ۱۷۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 26 January 2016

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: تمامی نمایندگان استان اردبیل برای تصویب لایحه منطقه آزاد تجاری که امروز در صحن علنی مجلس مطرح شده بود تمام تلاش خود را انجام دادند ولی متاسفانه به دلیل اینکه 80 نقطه دیگر نیز به این لایحه اضافه شده بود سایر نمایندگان تلاش مناسبی برای تصویب این منطقه انجام ندادند.

وی بیان کرد: نمایندگان سایر استان‌ها که منطقه آنها نیز به این لایحه ملحق شده بود انگیزه لازم را برای به تصویب رساندن این مناطق نداشتند و متاسفانه با وجود همکاری هیئت رئیسه مجلس این لایحه رای نیاورد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: تصویب نشدن این لایحه دلایل دیگری را نیز دارد که از آن جمله می‌توان به لجبازی برخی از نمایندگان مجلس اشاره کرد که عنوان می‌کردند این لایحه یک بار در مجلس رد شده و نباید دوباره به صحن علنی مجلس می‌آمد که به خاطر این استدلال به این لایحه رای ندادند.

حقیقت‌پور تصریح کرد: سیاسی کردن موضوع و اینکه برخی از نمایندگان اظهار می‌کردند که بررسی این لایحه انتخاباتی بوده و نمایندگان می‌خواهند بهره‌برداری سیاسی بکنند از دیگر عواملی بود که سبب شد رای منفی به این لایحه داده شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم مشارکت و دادن رای منفی توسط نمایندگان تایید صلاحیت نشده نیز در زمینه رد شدن این لایحه بی‌تاثیر نبوده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار