تلفات جاده ایی در استان کاهش یافت

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: روند کاهشی تلفات سوانح رانندگی در جاده های استان ادامه دارد که مهمترین دلیل این امر، احتیاط بیشتر رانندگان بوده است.
کد خبر: ۱۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳ 24 March 2015

به گزارش ایرنا،سرهنگ عباس فرمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طرح نوروزی امسال 10 نفر در جاده های آذربایجان غربی کشته شده اند که از این تعداد تنها یک نفر به تصادفات سه روز گذشته تعلق دارد.

وی اضافه کرد: با تشدید کنترل های پلیس، آگاهسازی از شرایط جوی و جاده ای استان و همچنین احتیاط بیشتر رانندگان کاهش تلفات در سه روز گذشته مشهود بوده است.

وی اظهار کرد: در طرح نوروزی امسال 91 تصادف جرحی نیز در جاده های آذربایجان غربی رخ داده و 162 نفر مصدوم شده اند که امیدواریم در روزهای آینده این نوع تصادفات نیز کاهش یابند.

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: محور ارومیه - سلماس پرترددترین جاده استان به شمار می رود که افزون بر 216 هزار تردد در آن به ثبت رسیده است.

سرهنگ فرمانی افزود: پس از آن نیز جاده ارومیه - مهاباد در جمع پرترددترین جاده های استان قرار دارد و کمترین تردد نیز در جاده بوکان - میاندوآب ثبت شده است.

بروز سرما و بارش برف و باران همزمان با آغاز سفرهای نوروزی در آذربایجان غربی مشکلاتی را برای گردشگران در این استان فراهم کرد ولی روند افزایش دما و کاهش بارش ها در استان ادامه دارد.

سفرهای نوروزی از 27 اسفند ماه همزمان با کشور در آذربایجان غربی آغاز شده و تا پایان تعطیلات و 14 فروردین ماه ادامه دارد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار