نجات مادر باردار هشترودی گرفتار در برف را از مرگ

رییس اداره راه و شهرسازی هشترود گفت: مادر باردار گرفتار در برف در محور روستایی این شهرستان با تلاش شش ساعته راهداران نجات یافت.
کد خبر: ۱۶۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 12 January 2016

به گزارش رسانه ای تابناک تبریز، "علیرضا اوشال" افزود: این مادر باردار در راه روستایی دوشر (دوشهر) این شهرستان گرفتار برف و کولاک شده بود که توسط راهداران از مرگ حتمی نجات یافت.

وی اظهار کرد: گروه راهداری این شهرستان به محض اطلاع از این موضوع از طریق شبکه بهداشت و درمان هشترود، با تمام امکانات خود همراه با آمبولانس و پزشک شبکه بهداشت و درمان به محل مورد نظر برای امداد و نجات مادر باردار اعزام شدند .

رییس اداره راه و شهرسازی هشترود یادآور شد: با توجه به کولاک شدید و بسته بودن راه ارتباطی روستای مذکور با مرکز شهرستان، مسئولان این اداره هماهنگی لازم را جهت بازگشایی راه این روستا انجام دادند .

اوشال ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن این روستا در دامنه کوه سهند و وزش باد و کولاک شدید، عملیات مسیرگشایی به کندی انجام گرفت، اما با توجه به مشکل جدی این مادر باردار، با همکاری دهیار و جمعی از اهالی روستا حدود دو کیلومتر با پای پیاده مادر را در میان کولاک و سرمای شدید به سمت دستگاه برف روبی حرکت دادند.

وی گفت: با همت ساکنان این روستا، راهداران و گروه امدادی شبکه بهداشت و درمان هشترود، مادر 34 ساله را به بیمارستان هشترود منتقل و مادر و نوزاد از مرگ حتمی نجات یافتند .

اوشال، اظهار کرد: از اول بارش های امسال، این هفتمین ماموریت گروه های راهداری برای نجات جان مادران باردار در این شهرستان است .

شهرستان هشترود با 187 روستای دارای سکنه و حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار