پرداخت 870 فقره وام قرض الحسنه به مددجویان

کد خبر: ۱۶۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷ 11 January 2016
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از اعطای 870 فقره وام قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان و اقشار آسیب پذیر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امراله فروزنده گفت: کمیته امداد به منظور کمک به اشتغال و خوداتکایی خانواده های تحت حمایت، اقدام به اعطای وامهای خوداشتغالی و خودکفایی در تمامی زمینه ها نموده که بسیاری از خانواده های تحت حمایت به مرحله خود کفایی رسیده و از گردونه حمایت خارج شده اند.
فروزنده گفت:به موازات اعطای وامهای خود اشتغالی این نهاد از ابتدای سال جاری 870 فقره وام قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان و اقشار آسیب پذیر اعطا نموده است.
وی اعتبار تسهیلات پرداختی را بالغ بر10میلیارد و216 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: وامهای قرض الحسنه کارگشایی جهت رفع احتیاجات ضروری اشخاص از قبیل هزینه های درمان، ازدواج، تعمیر و تأمین مسکن، بدهکاری های مالی، کمک هزینه های تحصیل و... با در نظر گرفتن تمامی شرایط و رعایت اولویت ها و استحقاقها و اخذ تعهدات و ضمانت های معتبر به واجدین شرایط پرداخت خواهد شد.
فزونده بیان داشت: سیاست کلی این نهاد توانمند کردن خانواده های تحت حمایت می باشد و به تمام خانواده های تحت حمایت با توجه به توانایی و داشتن شرایط و ظرفیت های موجود هر منطقه وام خودکفایی و قرض الحسنه کارگشایی اعطاء خواهد شد.
مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه یادآور شد: روند اعطای وامهای قرض الحسنه ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار