۲۱۲ هزار نفر زائر راهیان‌نور وارد آذربایجان‌غربی شدند

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهداء استان آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۲۱۲ هزار و ۵۶۶ نفر زائر راهیان‌نور وارد استان آذربایجان‌غربی شدند.
کد خبر: ۱۵۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 05 January 2016

سرهنگ حسنعلی چراغی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، اظهار داشت: از ابتدای امسال 18 هزار نفر از زائران راهیان نور به مناطق عملیاتی استان و سه هزار نفر نیز به مناطق عملیات خارج از استان اعزام شدند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهداء استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اردوی زیارتی و سیاحتی دانش‌آموزان استان گفت: در این رابطه 31 هزار و 760 نفر به مناطق عملیاتی اعزام شده و با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

وی با اشاره به میزبانی استان در زمنیه اردوهای راهیان‌نور تصریح کرد: از ابتدای امسال212 هزار و 566 نفر زائر شهدا وارد آذربایجان‌غربی شدند.

چراغی افزود: این در حالی است که هم‌اینک با وجود اقدامات انجام شده در شهرهای ارومیه، سردشت و مهاباد، برخی مشکلات زیرساختی در بحث اسکان راهیان‌نور آذربایجان‌غربی وجود دارد.

وی با اشاره به ساماندهی یادمان‌های شهدای استان اظهار داشت: در این رابطه به دستور استاندار آذربایجان‌غربی هفت یادمان شهدای آذربایجان‌غربی ساماندهی شده و باید بودجه مربوط به آنها تامین شود.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهداء استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اعزام راهیان‌نور شمال‌غرب کشور در اولویت سپاه شهدای استان قرار دارد بیان کرد: اردوی راهیان‌نور جنوب کشور از نیمه دوم اسفند تا نیمه فروردین سال آینده انجام شده و پیش‌بینی می‌شود که هزار نفر دانشجو و بین هفت و هشت نفر دانش‌آموز به این مناطق اعزام شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار