4هزارسرطانی زیرنظر مؤسسه خیریه عاشورا

مدیر مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در همدان از وجود 4 هزار بیمار سرطانی زیر نظر مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 31 December 2015

مدیر مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در همدان از وجود 4 هزار بیمار سرطانی زیر نظر مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در همدان خبر داد.

به گزارش فارس ، محمدصادق زهدیبا اشاره به مشکلات بیماران سرطانی که جزء بیماران صعب‌العلاج به شمار می‌آیند، اظهار کرد: درمان و تهیه داروی این بیماران نیاز به هزینه بالایی دارد و باید دولت در این خصوص به آنها کمک کند.

وی از وجود 4 هزار بیمار سرطانی زیر نظر مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در همدان خبر داد و گفت: بیشترین بیماران در سنین 20 تا 50 سال را شامل می‌شوند که می‌توان تعداد آنها را 2 هزار و 700 نفر در این موسسه دانست.

مدیر مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در همدان با بیان اینکه این موسسه بیش از 6 هزار نفر بیمار صعب‌العلاج را زیر پوشش دارد، خاطرنشان کرد: از آنجا این بیماران نیاز به حمایت‌های مالی و درمانی دارند تنها کمک موسسه راهگشای حل مشکلات آنها نبوده و باید اقدامات مؤثری را برای آنها انجام داد.

وی با بیان اینکه بیماران سرطانی جزء بیماران خاص شناخته نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: اجرای بسته ششم طرح تحول نظام سلامت در خصوص این بیماران می‌تواند در درمان بیماری آنها مؤثر باشد و بار مشکلات آنها را کاهش دهد.

زهدی با اهمیت به درمان بیماران سرطانی از طریق شیمی‌درمانی و رادیوتراپی خواستار حمایت از این گونه بیماران در این خصوص شد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته، توانسته‌ایم با مراکز درمانی به انعقاد تفاهم‌نامه‌‌ای بپردازیم تا بیماران سرطانی با مراجعه به این مراکز 20 تا 50 درصد تخفیف را دریافت کنند.

وی با اشاره به پذیرش بیماران سرطانی در این موسسه بیان کرد: ماهانه 20 بیمار سرطانی را پذیرش می‌کنیم تا جایی که از عهده ما بر می‌آید به آنها کمک کنیم.

مدیر مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در همدان با بیان اینکه این موسسه به ارائه تسهیلات از جمله اعطای وام، مواد غذایی و پوشاک می‌پردازد، گفت: برای بیماران کارت ویژه عضویت موسسه برای دریافت تخفیف‌های درمانی تهیه شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار