با مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد

کاندیدی که همه را به جنب وجوش واداشت/سونامی بی کاری بیداد می کند

سردار هاشمی در مورد مسائل سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا گفت:این مسائل را قبول ندارم هر کسی که در این نظام خدمت می کند مورد قبول است و هرکسی که با امنیت ملی و آرمان های انقلاب اسلامی مخالفت کند از نظر من محکوم است.
کد خبر: ۱۴۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 22 December 2015
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در یادداشت زیر می خوانید دیدگاه مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عیننا درج می شود و این به معنی تایید وتکذیب آن نیست.شما هم می توانید با گذاشتن یادداشت آن را تایید یا نقد کنید.
در روز چهارم ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه ی کهگیلویه بزرگ وقتی اعلام شد که سردار هاشمی برای ثبت نام به فرمانداری مراجعه می کند،به سوی فرمانداری حرکت کردیم ،آنجا مشخص شد که سردار هاشمی ابتدا به گلزار شهدا رفته و پس از قرائت فاتحه به فرمانداری مراجعه کرده است.
در بدو ورود شلوغی مشایعت کنندگان کاملا به دید می آمد، به غیر از ازدیاد همراهان گروه دیگری که سعی کردند حتما در محل و زمان ثبت نام هاشمی حاضر باشند خبرنگاران بودند چرا که تقریبا از همه ی سایت های استان خبرنگارانی بودند و برخی سایت ها هم با شدت وسعی فراوان دنبال پرسیدن سوالاتی از وی بودند اما چیزی که بسیار جلب توجه می کرد عدم گرایش سیاسی خاص وی بود به گونه ای که وی در خصوص برخی سئوالات خبرنگاران بدون از حاشیه پاسخ داد تا جایی که هیچ خبرنگاری نبود که پاسخ سئوال خود را نگیرد.
وقتی خبرنگاری از وی در خصوص گرایش سیاسی اش پرسید گفت من اعتقادی به این بحث های مردم فریب ندارم ،من دنبال مسائل سیاسی وطایفه ای و باند بازی نیستم و اگر اصرار بر این دارید که چه جناحی هستم من کاملا مستقل و هیچگونه وابستگی به جناح های سیاسی ندارم.
وی در ادامه گفت:به من می گویند عملگرا ،من اگر الان ثبت نام کرده ام فقط به خاطر سونامی بیکاری و وضعیت اسفبار اقتصادی منطقه آمده ام از من فقط کارهای بزرگ اقتصادی و عام المنفعه بخواهید.
سردار هاشمی در مورد مسائل سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا گفت:این مسائل را قبول ندارم هر کسی که در این نظام خدمت می کند مورد قبول است و هرکسی که با امنیت ملی و آرمان های انقلاب اسلامی مخالفت کند از نظر من محکوم است.
به راستی چرا اینگونه از عدل هاشمی استقبال شد؟واقعیت این است که مردم منطقه از مشکلات و بیکاری و وضعیت بد اقتصادی منطقه به ستوه آمده اند و نام سردار هاشمی هم در استان کهگیلویه وبویراحمد و در سطح ملی به عنوان اتمام کننده ی پروژه های بزرگ اقتصادی یاد می شود.
آیا عدل هاشمی همانند غلام رضا تاجگردون که چهره ای ملی است می تواند مسائل باندی وخطی را در منطقه کهگیلویه بزرگ آنگونه که تاجگردون در گچساران حل کرد به انجام برساند؟چیزی که تا به حال از عدل هاشمی دیده شده نوید این خبر است که چندان روی خوشی به تند روها نمی دهد.او اصرار دارد که از من فقط مسائل توسعه اقتصادی را پیگیری کنید.
هاشمی در صحبت هایش گفت:از همین الان اعلام می کنم اگر من نماینده شدم  مدیری که پای پروژه ها نباشد و در دفتر پشت میز و انجام همایش باشد با من نمی تواند کار کند.
حال باید دید که آیا عدل هاشمی همان کارهایی را که تا الان در سطح ملی و استانی انجام داده است در این استان هم انجام خواهد داد؟چیزی که وقتی از وی پرسیدیم گفت من برای کارهای بزرگی که می خواهم انجام دهم ضمانت می خواهم ،چرا که کارهای بزرگ من با جناح و خط بازی پیش نمی رود.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
شعار
رحیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
درود بر سردار. انصافا که شخصی توانا و مدیر هستش.ما مردم کهگیلویه فهمیده ایم که امسال به کی رأی بدیم همه باهم ۷اسفند پای صندوق رأی نام جز آقای هاشمی نمیشناسیم.
حسین محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
تا حالا نه کاری واسم انجام داده و نه درخواستی ازش داشتم....همین که در زمانی پستی داشته و عده ی زیادی از جونا رو گذاشته سر کار باعث افتخاره
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار