تلاش در زمینه علمی موفقیت را به دنبال دارد

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: همت و تلاش در زمینه علمی موفقیت را به دنبال دارد.
کد خبر: ۱۴۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 19 December 2015
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: همت و تلاش در زمینه علمی موفقیت را به دنبال دارد.

به گزارش  خبرگزاری ایسنا دکتر محمودرضا رحیمی با برخی از دانشجویان نخبه و استعداد درخشان دانشگاه افزود: تلاش و کوشش دانشجو می تواند فردی موفق و با بار علمی مناسب تحویل جامعه دهد که موفقیت فردی و پیشرفت دانشگاه را در پی دارد.

وی اظهارکرد: محصول خوب مشتری خود را پیدا می کند و اگر محصول دانشگاه نیز فردی با بار علمی و پژوهشی باشد در جامعه به جایگاه شایسته خود دست می یابد.

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه همه چیز از ذهن و فکر انسان سرچشمه می گیرد، خاطرنشان کرد: هر فردی که آینده خود را تصور کند و با تلاش و کوشش در آن مسیر نیز گام بر دارد مطمئنا موفق می شود.

رحیمی با اشاره به ویژگی های یک دانشجوی موفق تصریح کرد: دانشجوی تک بعدی نمی تواند چندان موفقیتی در جامعه بدست بیاورد و لازم است دانشجو چند بعدی باشد.

وی ادامه داد: دانشجویی که در مسیر علمی، پژوهشی، هنری و مواردی که استعداد دارد گام برمی دارد موفق تر است و این فرد در واقع چند نفر در قالب یک شخص است.

رئیس دانشگاه یاسوج عنوان کرد: ممکن است به خاطر برنامه های دانشگاه انجام این نشست زیاد مقدور نباشد اما تشکیل شورای مشورتی دانشگاه و امکان ارتباط مستقیم از طریق فضای مجازی برای بیان دغدغه ها و ارائه پیشنهادات در همین ارتباط است.

رحیمی بیان کرد: دانشجویان خانم نیز برای انتقال دیدگاهها و بیان مشکلات نیز می توانند مستقیما به مشاور امور بانوان رییس دانشگاه مراجعه کرده و به نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

کاربردی کردن دروس ارائه شده در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، تجهیز آزمایشگاهها از نظر امکانات دستگاهی و مواد اولیه، افزایش تعداد جلسات مشترک با مسئولان دانشگاه، تجهیز خوابگاهها به اینترنت و سایر امکانات رفاهی، ایجاد کتابخانه های تخصصی در دانشکده ها و ارائه پروژه های کاربردی به عنوان موضوع پایان نامه ارشد و دکتری از جمله مسایلی بود که از سوی دانشجویان نخبه در این نشست مطرح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار