دانشجویان نخبه کهگیلویه و بویراحمدی حمایت می‌شوند

دانشجویی که در مسیر علمی، پژوهشی، هنری و مواردی که استعداد دارد گام برمی دارد موفق تر است و این فرد در واقع چند نفر در قالب یک شخص است.
کد خبر: ۱۴۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 17 December 2015
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده دانشجویان نخبه این دانشگاه حمایت ویژه می‌شوند.

به گزارش تسنیم، محمود رضا رحیمی  در نشست مسئولان دانشگاه یاسوج با برخی از دانشجویان نخبه و استعداد درخشان این دانشگاه، اظهار داشت: همت و تلاش در زمینه علمی موفقیت را به دنبال دارد و بنا داریم در زمینه ارتقاء کیفیت آموزش گام‌های اساسی برداریم.

وی با بیان اینکه تلاش و کوشش دانشجو می‎‌تواند فردی موفق و با بارعلمی مناسب تحویل جامعه دهد که موفقیت فردی و پیشرفت دانشگاه را در پی دارد، افزود: محصول خوب مشتری خود را پیدا می‌کند و اگر محصول دانشگاه نیز فردی با بار علمی و پژوهشی باشد در جامعه به جایگاه شایسته خود دست می‌یابد.

رحیمی با بیان اینکه همه چیز از ذهن و فکر انسان سرچشمه می‌گیرد، عنوان کرد: هر فردی که آینده خود را تصور کند و با تلاش و کوشش در آن مسیر نیز گام بردارد به طور حتم موفق می‌شود.

رئیس دانشگاه یاسوج با برشمردن ویژگی‌های یک دانشجوی موفق، تصریح کرد: دانشجوی تک بعدی نمی‌تواند چندان موفقیتی در جامعه بدست بیاورد و لازم است دانشجو چند بعدی باشد.

رحیمی تصریح کرد: دانشجویی که در مسیر علمی، پژوهشی، هنری و مواردی که استعداد دارد گام برمی دارد موفق تر است و این فرد در واقع چند نفر در قالب یک شخص است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به دانشجویی که خواستار برگزاری مستمر این نشست‎ها شد، گفت: ممکن است به خاطر برنامه‌های دانشگاه انجام این کار مقدور نباشد اما تشکیل شورای مشورتی دانشگاه و امکان ارتباط مستقیم از طریق فضای مجازی برای بیان دغدغه‌ها و ارائه پیشنهادات در همین ارتباط است.

رحیمی بیان کرد: دانشجویان خانم نیز برای انتقال دیدگاه‌ها و بیان مشکلات نیز می‌توانند به طور مستقیم به مشاور امور بانوان مراجعه کرده و به نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

به گزارش تسنیم در این نشست کاربردی کردن دروس ارائه شده در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، تجهیز آرمایشگاه‌ها از نظر امکانات دستگاهی و مواد اولیه، افزایش تعداد حلسات مشترک با مسئولان دانشگاه، تجهیز خوابگاه‌ها به اینترنت و سایر امکانات رفاهی، ایجاد کتابخانه‌های تخصصی در دانشکده‌ها و ارائه پروژه های کاربردی به عنوان موضوع پایان نامه ارشد و دکتری از جمله موارد مطرح شده از سوی دانشجویان در این نشست بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار