3هزار زوج در نوبت وام ازدواج

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 3 هزار نفر از جوانان استان در نوبت دریافت وام ازدواج هستند.
کد خبر: ۱۳۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷ 03 December 2015
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 3 هزار نفر از جوانان استان در نوبت دریافت وام ازدواج هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رحمت‌الله شاکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات ازدواج جوانان گفت: تلاش می‌کنیم زمینه ازدواج آسان در بین جوان فراهم شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حال حاضر بیش از 3 هزار نفر از جوانان و زوج‌های استان در نوبت دریافت وام ازدواج هستند.

وی تصریح کرد: طبق آمار به دست آمده سمن‌ها در شهرستان‌های مختلف استان این تعداد افراد از سال 93 و 94 در نوبت دریافت وام ازدواج هستند.

این مسئول بر رفع مشکل دریافت وام ازدواج جوانان تأکید کرد و افزود: برای اختصاص وام ازدواج جوانان نیازمند مشارکت و همکاری بانک‌های ملی، رفاه، کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید در سطح استان هستیم.

شاکری نبود کار، اشتغال و مسکن را از دیگر مشکلات جوانان برای ازدواج به‌موقع دانست و بیان کرد: امیدواریم برای رفع مشکلات اساسی جوانان اقدام جدی در سطح کشور و استان صورت گیرد.

وی، توانمند کردن سمن‌های حوزه ازدواج و مشارکت با بخش خصوصی را از راه‌های رفع مشکلات موجود دانست و گفت: حمایت اداری و مالی مسئولان، سازمان‌های مردم‌نهاد، موسسات خیریه و فعال در حوزه ازدواج از راه‌های رفع مشکلات جوانان است، ضمن اینکه با ارائه طرح‌های ملی با همکاری وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استان گام موثر برای رفع مشکل ازدواج جوانان برداشته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار