پلیس امنیت زائران را تأمین می‌ کند

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه امنیت زائران اباعبدالله الحسین (ع) تأمین می‌شود، خدمت به زائران حضرت آقا عبدالله الحسین (ع) را برای پلیس، موهبتی الهی دانست.
کد خبر: ۱۳۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 30 November 2015

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه امنیت زائران اباعبدالله الحسین (ع) تأمین می‌شود، خدمت به زائران حضرت آقا عبدالله الحسین (ع) را برای پلیس، موهبتی الهی دانست.

به گزارش ایسنا،سردار"حاجی‌محمد مهدیان‌نسب"در نشست هماهنگی قرارگاه اربعین در ملایر خطاب به فرماندهان و مدیران اجرایی این شهرستان، اظهار کرد: عملیاتی شدن تدابیر ترافیکی، انتظامی، امنیتی و حفاظتی قرارگاه اربعین برای ارتقاء ضریب امنیت و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ضمن اینکه از ثواب بسیار بالایی برخوردار است، از طرفی از جمله فعالیت‌های شاخص پلیس در ایام پیش‌روست.

وی افزود: در همین خصوص نیروی انتظامی در این شهرستان همپای سایر شهرستان‌های استان با آمادگی کامل و اعزام اکیپ‌های گشت مضاعف خودرویی در مسیر حرکت زائران و ایستگاه‌های صلواتی به منظور تأمین امنیت لازم ضمن ارائه خدمات راهنمایی لازم به طور رسمی به استقبال زائران و گستردن پوشش امنیتی مطلوب در این رویداد مهم خواهند پرداخت.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مراقبت‌ها و پیگیری‌های پلیس، هوشمندانه، مسئولانه و میدانی است، افزود: کار امنیتی هیچگاه تعطیلی ندارد و حافظان نظم و امنیت با اشرافیت اطلاعاتی و اقتدار عملیاتی به طور شبانه‌روز برای برقراری نظم و امنیت با اجرای طرح‌های مختلف امنیتی، انتظامی و ترافیکی حضوری مؤثر در صحنه دارند و در مأموریت تأمین زائران حضرت عبدالله الحسین(ع) در قرارگاه اربعین حسینی نیز مجاهدانه پای کار هستند.

مهدیان‌نسب اظهارکرد: تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور ارتقاء ضریب نظم و امنیت زائران، همراهی و همدلی با دستگاه‌های اثرگذار در تولید نظم و امنیت این ایام و پیشگیری اجتماعی از وقوع هرگونه حوادث احتمالی را توفیقی معنوی، بی‌مانند و افتخاری همیشگی برای خادمان مردم در نیروی انتظامی محسوب کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار