بهسازی راه روستایی نیازمنداعتبار2.8میلیاردی

مدیر ساخت و توسعه راه‌های همدان گفت: بهسازی راه‌های روستایی برکت‌آباد به قوزلیجه،‌ محور رزج هیزج و قهاوند به برکت‌آباد به 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۱۳۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 24 November 2015

مدیر ساخت و توسعه راه‌های همدان گفت: بهسازی راه‌های روستایی برکت‌آباد به قوزلیجه،‌ محور رزج هیزج و قهاوند به برکت‌آباد به 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش فارس؛ حبیب نادیان‌رفیع با بیان اینکه راه و شهرسازی همدان در بهبود وضعیت راه‌های استان تلاش می‌کند، اظهار کرد: این سازمان در شهرستان همدان نیز به منظور بهبود راه‌های روستایی تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای داشته است.

وی بهسازی سه‌راه روستایی شهرستان همدان را نیازمند 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار دانست و گفت: امسال بهسازی راه‌های روستایی برکت‌آباد به قوزلیجه و محور رزج هیزج و قهاوند به برکت‌آباد در دستور کار قرار دارد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های همدان تصریح کرد: در حال حاضر بهسازی، زیر‌‌سازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان‌ همدان به دلیل شرایط نامساعد جوی متوقف شده است.

وی بهسازی محور رزج هیزج و برکت‌آباد به قوزلیجه را به طول 16 کیلومتر مطرح کرد و افزود: برای اجرای این پروژه قرارداد یکمیلیارد و 200 میلیون تومانی منعقد شده است، بهسازی این محور‌ها صورت گرفته و تنها 250 میلیون تومان اعتبار مربوط به قیر تاکنون اختصاص یافته است.

نادیان‌رفیع با اشاره به بهسازی راه روستایی قهاوند به برکت‌آباد ادامه داد: این محور نیز به طول 12 کیلومتر با قرارداد یک میلیارد و 600 میلیون تومانی مورد بهسازی قرار دارد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های همدان گفت: در بهسازی راه روستایی قهاوند به برکت‌آباد تاکنون 140 میلیون تومان به منظور تأمین قیر اختصاص داده شده است، بهسازی روستای بهرام‌آباد با نیاز به اعتبار 400 میلیون تومان و روستاهای حاجی‌مقصود قهاوند و آقداش با نیاز به اعتبار 900 میلیون تومانی در دستور کار قرار دارد.

نادیان‌رفیع ادامه بهسازی راه‌های روستایی را آغاز سال آینده دانست و بیان کرد: تکمیل آسفالت قبچاق به شورین با قرارداد یک‌میلیارد تومانی که سه کیلومتر آن انجام شده بعد از مساعد شدن شرایط جوی، ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه راه‌های شهرستان تکمیل است، افزود: به غیر از کنار‌گذر‌های غربی و شرقی که به راهداری مربوط است کار خاصی در راه‌های اصلی شهرستان همدان باقی نمانده است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
با گذشت سه سال راه روستای قوزلیجه آسفالت نشد پی گیری کنید ممنون رضایی
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار