بسیج طرفدار جناح خاصی نیست

بسیج از زمان تاسیس تاکنون خدمات ارزنده‌ای در ابعاد مختلف ارائه داده بدون اینکه وابستگی به جریان و گروه‌های خاص سیاسی داشته باشد.
کد خبر: ۱۳۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 21 November 2015
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بسیج از زمان تاسیس تاکنون خدمات ارزنده‌ای در ابعاد مختلف ارائه داده است، گفت: بسیج طرفدار هیچ جناح خاص سیاسی نیست.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و ارتش 20 میلیونی و بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره) تشکیل آن در نظام جمهوری اسلامی یک ضرورت است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ایران اسلامی هم اکنون به برکت تفکر، روحیه و اندیشه بسیجی توانسته در برابر قدرت‌های جهان بایستد، افزود: بسیج از زمان تاسیس تاکنون خدمات ارزنده‌ای در ابعاد مختلف ارائه داده بدون اینکه وابستگی به جریان و گروه‌های خاص سیاسی داشته باشد.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس آینده، گفت: بسیج می‌تواند در زمینه بصیرت‌افزایی برای حضور پرشور مردم در انتخابات و برگزاری مطلوب و باشکوه آن اقدام کند.

وی با بیان اینکه یکی از ملزومات تشکیل حکومت جهانی وجود بسیج و ارتش 20 میلیونی است، گفت: تشکیل بسیج بیانگر بصیرت، دوراندیشی و ژرف‌اندیشی امام خمینی(ره) بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار