جهانگیرزاده

آمریکا تا زمانی که از کشوری نفع می برد از آن حمایت میکند و بعد از آن دست از حمایتش بر میدارد

در طول 36 سال گذشته انقلاب اسلامی ایران، کشور امریکا بیشترین عنادها را در قبال جمهوری اسلامی اتخاذ کرد و به عنوان مهمترین دشمن ایران مطرح شد. امریکا در طول زمان نشان داده که با گذشت زمان درنده خو تر می شود.
کد خبر: ۱۲۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 06 November 2015

تابناک آذربایجان غربی : جواد جهانگیر زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس در پاسخ به این سوال که چرا رهبر معظم انقلاب اسلامی مذاکره با امریکا را فقط در حوزه هسته ای را مشروع می دانند، گفت: مقام معظم رهبری از سال ها پیش مبتنی بر تحرکات تاریخی به ویژه تاریخ معاصر، می دانند که هیچ کشوری از ارتباط با امریکا نفع نبرده است و ارتباط با این کشور به سود هیچ کشوری نبوده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر منفعت طلبی دولت امریکا، اذعان داشت: همانطور که در کشورهایی چون یمن، مصر و تونس مشاهده شد، امریکا تا زمانی که از این کشور ها منفعت می برد از آن ها حمایت می کرد، اما پس از آنکه تاریخ مصرفشان برای امریکا تمام شد، این کشور حاکمان دست نشانده خود را تنها گذاشت.

عضو اصلی کمیته روابط اتحادیه بین المجالس جهانی با سازمان ملل به نمایندگی از قاره آسیا واقیانوسیه با اشاره به سیاست های امریکا در قبال جنش ها و حرکت های مردمی تصریح کرد: سابقه نشان داده که امریکا در مقابل هیچ جنبش و حرکت مردمی نمی تواند ایستادگی کند و در مقابل هیچ انقلاب مردمی بر نمی تابد.
جهانگیرزاده با یادآوری اشتباهات امریکا در رابطه با جمهوری اسلامی، خاطر نشان کرد: در طول 36 سال گذشته انقلاب اسلامی ایران، کشور امریکا بیشترین عنادها را در قبال جمهوری اسلامی اتخاذ کرد و به عنوان مهمترین دشمن ایران مطرح شد. امریکا در طول زمان نشان داده که با گذشت زمان درنده خو تر می شود.

نائب رئیس کمیته پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و پارلمان اتحادیه اروپا در پایان اذعان داشت: آن ها همچنین در قبال حمایت از کشور هایی اروپایی، منافع خود را در آن کشور ها پیگیری می کنند، از همین رو مقام معظم رهبری اجازه هیچ مذاکره ای را غیر از مسائل هسته ای را به تیم مذاکره کننده صادر نکرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار