فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با تابناک:‌

پلیس در صف اول برقراری امنیت و آرامش در جامعه است

گروه استان‌ها-فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: پلیس شبانه روز در خدمت مردم و در جهت تامین امنیت ناموس جان و مال مردم تلاش می‌کند و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تجدید بیعت با نظام، کشور و رهبری است.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴ 04 October 2024

سردار سعید مطهری زاده در گفتگو با «تابناک خراسان شمالی»، گفت: شعار محوری هفته نیروی انتظامی سال جاری پلیس هوشمند و مردم قانون مدار است و این شعار به این جهت است که عملیات های پلیس به صورت هوشمندانه انجام می شود.

وی با بیان اینکه خدمات شبانه روزی پلیس بر احدی پوشیده نیست افزود: پلیس شبانه روز در خدمت مردم و در جهت تامین امنیت ناموس جان و مال مردم تلاش می‌کند و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تجدید بیعت با نظام، کشور و رهبری است.

فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه پلیس در حال حاضر امروزه عضوی از خانواده مردم است خاطرنشان کرد: طی سال بیش از ۸۰ مراسم محوری در کشور وجود دارد که پلیس عضو ثابت و در کنار آنها است به طور مثال در مراسم‌های ملی و مذهبی به ویژه در عید نوروز و محرم،انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و دیگر مناسبت‌ها پلیس خود را محور فعالیت می‌داند.

مطهری زاده در ادامه با تاکید بر اینکه پلیس در صف اول برقراری امنیت و آرامش در جامعه است بیان داشت: در این بین عده‌ای به دنبال به خطر انداختن امنیت مردم هستند اما پلیس همواره در صف اول برقراری امنیت است و خود را فدایی مردم می‌داند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اضافه کرد: امروز رزمندگان واقعی خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی هستند و این موضوع سبب افتخار پلیس و نیروهای انتظامی است که خود را در خدمت مردم و برای مردم می دانند به طور کلی معنای واقعی پلیس در کنار مردم مفهوم پیدا می‌کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه امنیت رایگان به دست نمی‌آید، خاطرنشان کرد: در باغ شهادت برای رزمندگان نیروی انتظامی باز است و در حال حاضر کمتر هفته را شاهد هستیم که نیروی انتظامی برای دفاع از جان و مال مردم و همچنین حراست و حفاظت از تمامیت ارضی ایران شهید ندهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار