خراسان شمالی در سوگ فرمانده شجاع مقاومت؛

اجتماع مردم بجنورد در محکومیت شهادت سید مقاومت

گروه استان‌ها- مردم بجنورد در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و حمله به منطقه «ضاحیه» بیروت و ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اجتماع کردند و با سردادن شعار این جنایات را محکوم کردند.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲ 29 September 2024

به گزارش خبرنگار «تابناک خراسان شمالی»، مردم مرکز استان خراسان شمالی در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و حمله به محلات مسکونی «ضاحیه» بیروت و ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اجتماع کردند و با سردادن شعار این جنایات را محکوم کردند. 

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی در این اجتماع ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی اظهار داشت: شهادت‌ مجاهدان جبهه مقاومت٬ در راه دفاع از نظام اسلامی و امت اسلام  افتخاری است که خداوند نصیب این بزرگواران نموده است. شهید نصرالله عالمی فرزانه، رهبری بصیر، سازش ناپذیر، اهل مقاومت و ایستادگی بود و تا آخرین لحظه در این مسیر ایستاد و در همین راه نیز شهید جان خود را فدا کرد.

وی افزود: ترور٬ عملی کور است که ارزش نظامی ندارد. ملت آزاده جبهه مقاومت٬ علی‌رغم همه ترورها و از دست دادن فرماندهان، همچنان در حال ایستادگی است. اسرائیل بزرگ ترین ناقض حقوق بشر است.

سردار فرجی در پایان از آمادگی نظامی 100درصدی در مقابل هر گونه تجاوزی خبر داد و گفت: ما نیروهای مسلح٬ آماده و گوش به فرمان رهبریم  و اطمینان می‌دهیم در همین استان 100 گردان رزمی و آماده اعزام داریم و 3000 بسیجی خراسان شمالی آماده مبارزه با استکبار جهانی هستند. گوش به فرمان ولایتیم و آماده ایستاده‌ایم تا انتقام این خون‌ها را بگیریم.

انتهای پبام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار