رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

اعتبار24میلیارد ریالی برای تجهیز بیمارستان برازجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اعتبار 24 میلیارد ریالی برای تجهیز بیمارستان برازجان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹ 26 October 2015
تابناک بوشهر: علیرضا رئیسی بعد از ظهر امروز در نشست با کارکنان بیمارستان برازجان اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های بهداشت و درمان در دستور کار مسئولان استان و شهرستان قرار دارد و در این مسیر اهتمام ویژه داریم.

وی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت از طرح‌های مهم و بزرگی است که با تلاش دولت یازدهم در دست اجراست و تاکنون به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: افزایش امکانات و تجهیزات درمانی و بهداشتی در مراکز درمانی استان مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیسی تصریح کرد: دشتستان از شهرستان‌های پرجمعیت و بزرگ استان است و رسیدگی به مشکلات درمانی و افزایش تجهیزات فوق پیشرفته درمانی مورد توجه قرار دارد.

وی از خرید دستگاه‌های جدید درمانی در بیمارستان برازجان خبر داد و گفت: این وسایل و دستگاه‌ها و امکانات درمانی موجبات رضایتمندی مردم از حجم و کیفیت خدمات می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اعتبار 24 میلیارد ریالی برای تجهیز بیمارستان برازجان خبر داد و افزود: یکی از وعده‌های وزیر بهداشت و درمان برای ارتقای حوزه سلامت دشتستان استقرار دستگاه CT-Scan پیشرفته با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان بود که امروز شاهد بهره‌برداری از این دستگاه هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار