عادی شدن ترافیک محورهای گیلان پس از یک روز برفی

کد خبر: ۱۱۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 18 October 2015
فرمانده پلیس راه گیلان گفت: پس از شرایط جوی برف و باران که در جاده‌های گیلان حاکم بود، ترافیک تمام جاده‌های مواصلاتی استان عادی و روان شده است.

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت جاده‌های گیلان پس از برف و باران روز گذشته، اظهار کرد: روز گذشته شرایط جوی خاصی بر یلان به‌ویژه جاده‌های کوهستانی استان حاکم بود.

وی با بیان اینکه بارش برف در جاده‌های کوهستانی تردد را مشکل کرده بود، افزود: بارش برف به حدی بود که بدون زنجیر چرخ امکان تردد در محور اسالم به خلخال نبود.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه اکنون شرایط ترافیک جاده‌های اصلی و مواصلاتی استان عادی و روان شده است، تصریح کرد: ترافیک تمام محورهای گیلان عادی شده است.

وی گفت: با توجه به وضعیت عادی در جاده‌های گیلان، از رانندگان می‌خواهیم با رعایت قوانین رانندگی کنند و حتی انجام یک تخلف می تواند ناهنجاری ایجاد کند.

رستگار با تأکید بر ضرورت توجه به قوانین رانندگی، خاطرنشان کرد: همه ما باید به قانون توجه داشته باشیم که در این صورت می‌توان از بروز ناهنجاری‌ها جلوگیری کرد.

وی استفاده از کمربند ایمنی را مورد تأکید رانندگان و سرنشینان عقب خودرو قرار داد و یادآور شد: با عزم ملی و همکاری مردم تمام مشکلات ترافیکی برطرف می‌شود.

به گزارش فارس، پس از بارش برف و باران که روز گذشته منجر به سقوط چند درخت و خسارات زیاد در فومن و صومعه‌سرا، لنگرود، املش، رودسر، رشت، آستارا و... شد و حدود 170 منزل و مغازه را دچار آبگرفتگی شدید کرد، امروز هوا آفتابی شده است.

به گفته مهدی کوثری کارشناس هواشناسی گیلان امروز افزایش نسبی دما در این استان حاکم شده و پایداری این هوا فردا نیز ادامه دارد و دریا برای فعالیت دریانوردی مناسب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار