معاون استاندار بوشهر:

ساخت اسکله تفریحی توریستی بوشهر تسریع یابد

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: اسکله تفریحی، خدماتی وتوریستی بوشهر مطالعات آن از سال 1390 آغاز شده که لازم است شهرداری بوشهر در ساخت و تکمیل آن که اکنون 60 درصد پیشرفت دارد تسریع کند.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 15 October 2015
تابناک بوشهر: سیدمحمدحسن باستی صبح امروز در نشست با مسئولان شهرداری بوشهر با بیان اینکه این شهر از مناطق توریستی و گردشگرپذیر کشور است اظهار داشت: شهر ساحلی بوشهر با داشتن زیرساخت‎های تفریحی و گردشگری زمینه حضور گردشگران و توریست‎های بسیاری را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهر بوشهر دارای ساحل زیبای خلیج فارس و قابلیت‎های توریستی است افزود: شهرداری بوشهر باید در توسعه زیرساخت‎های گردشگری برنامه‎ریزی و طراحی‎های لازم را انجام دهد.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه طرح مطالعاتی ساخت اسکله تفریحی، خدماتی وتوریستی بوشهر از سال 1390 آغاز شد بیان کرد: این پروژه اکنون 4 سال است که بلاتکلیف مانده است که شهرداری بوشهر باید نسبت به تکمیل آن اقدام کند.

باستی با بیان اینکه طراحی، مطالعه و نظارت بر ساخت اسکله تفریحی، خدماتی وتوریستی بوشهر بر عهده شهرداری بوشهر است تصریح کرد: فاز نخست این اسکله دارای 70 متر است که در زمینی به مساحت 5.5 هزار متر مربع مستقر است.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی اسکله تفریحی، خدماتی وتوریستی بوشهر 60 درصد است خاطرنشان کرد: شهرداری بوشهر باید روند ادامه پروژه را همچنان در دست بگیرد تا بر اساس برنامه تنظیم شده تکمیل شود.

معاون استاندار بوشهر افزود: ورزش‌های دریایی، ماهیگیری، رستوان و دیگر خدمات برای اسکله تفریحی، خدماتی وتوریستی بوشهر در نظر گرفته شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار