6 پروژه در حوزه نوسازی مدارس در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: هم زمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان، 6 پروژه مصوب سفر رهبری در حوزه نوسازی مدارس در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 11 October 2015
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: هم زمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان، 6 پروژه مصوب سفر رهبری در حوزه نوسازی مدارس در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

مرزبان نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان، مجموعا 45 پروژه مصوبه با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال که در قالب 6 پروژه اعتباری مصوب و توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اجرا می‌شود.

نظری گفت: خرید تجهیزات مدارس، هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش سطح استان، خرید کانکس و تامین امکانات برای مدارس محروم عشایری، هوشمندسازی مدارس، احداث پژوهش‌سرا و آزمایشگاه دانش‌آموزی هرسین و احداث اردوگاه فرهنگی تربیتی سرپل‌ذهاب از جمله این مصوبات است.

وی احداث دو استخر سرپوشیده دانش‌آموزی در کرمانشاه و قصرشیرین، احداث دو سالن ورزشی سرپوشیده در دالاهو و یک سالن در پاوه، احداث 21 مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح استان، احداث دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کرمانشاه و یک کانون در اسلام‌آباد و احداث پنج دبیرستان علوم و معارف اسلامی را از جمله دیگر مصوبات عنوان کرد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از ابلاغ مصوبات، عملیات اجرایی پروژه‌ها در سطح استان آغاز شد و تاکنون 19 پروژه از مصوبات مذکور آماده شده و خرید تجهیزات مدارس و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش سطح استان، خرید کانکس و تامین امکانات برای مدارس محروم عشایری سطح استان صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح در سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان، گفت: در دهه سوم مهرماه سال‌جاری 6 پروژه دیگر افتتاح می‌شود که این پروژه‌ها شامل احداث استخر سرپوشیده فجر، احداث مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، احداث دبیرستان 10 کلاسه دولت‌آباد از جمله این پروژه‌هاست.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: احداث سالن ورزشی سرپوشیده پاوه، احداث پژوهش‌سرا و آزمایشگاه دانش‌آموزی محله چرالنگه و احداث دبیرستان 6 کلاسه علوم و معارف اسلامی پسران از جمله دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری است و مابقی پرو‌ژه‌ها نیز به استثنای پروژه دبیرستان جعفرآباد که محل اجرای آن به تازگی تعیین شده در دست اجرا قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار