مسئول دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان آذربایجان‌غربی:

پایان‌نامه‌های با موضوع نظم و امنیت در استان آذربایجان‌غربی حمایت می‌شود

مسئول دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: این دفتر از پایان نامه‌های ارشد و دکتری در موضوع نظم و امنیت، سرقت، راهنمایی و رانندگی، ترافیک و درگیری حمایت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 07 October 2015

به گزارش ، تابناک آذربایجان غربی، به نقل ازخبرگزاری تسنیم، سرهنگ اسدالله مالکی امروز در نشست خبری پلیس فتای آذربایجان غربی اظهار داشت: دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی در سال 1387 در فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی آغاز به کار کرده است.

وی افزود: متعاقب ایجاد این ساختار 60 رده تحقیقاتی در بدنه ناجا تشکیل شد و بر اساس فعالیت‌های تحقیقاتی و مطالعاتی صورت گرفته سازمان تحقیقات جزو سازمان‌های بر‌تر تحقیقاتی شناخته شده و از طریق وزارت علوم ارتقای علمی یافته است و به پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا تبدیل شده که علاوه بر این چندین پژوهشکده نیز در ناجا زیر نظر این پژوهشگاه فعالیت می‌کنند.

مالکی تصریح کرد: این دفتر چشم‌انداز 1404 هجری شمسی را برای خود ترسیم کرده و در‌‌ همان افق دانش تجربی و پاسخ به نیازمندی سازمان را پیش بینی کرده و جزو فعال‌ترین مراکز علمی شدن در سطح کشور را در دستور کار قرار داده است.

مسئول دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: هم اکنون هر شهروندی می‌تواند مقالات خود را به سامانه نشریات ناجا ارسال کند تا به صورت اینترنتی منتشر شود.

مالکی گفت: مشارکت در ششمین سمینار تعامل اقوام، ادیان و رسانه و کسب رتبه بر‌تر تعاملات در آن سمینار به انضمام مشارکت در هشتمین کنگره انجمن ژئوپلتیک که از 20 و 21 مهر برگزار می شود از دیگر فعالیت‌های این بخش از نیروی انتظامی در استان است.

وی افزود: سازمان تحقیقات کاربردی از پایان نامه ارشد و دکتری حمایت مالی و عملی دارد و با تمامی دانشگاه‌ها در ارتباط است و در نمایشگاه‌های مربوطه کلیه تالیفات و ترجمه‌ها، اجرای طرح تحقیقاتی و نظارت بر طرح تحقیقاتی و مطالعاتی و پایان نامه‌های حمایت شده کار‌شناسی ارشد و دکتری در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: تعداد پایان نامه‌های که از ارشد و دکتری تا به امروز مورد حمایت واقع شده 30 پایان نامه است که در موضوع نظم و امنیت، سرقت، راهنمایی و رانندگی، ترافیک، درگیری به رشته تالیف در آمده‌اند.

مسئول دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: سازمان تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی از پایان نامه‌های که به موضوع‌های ذکر شده بپردازد با حمایت کسر خدمتی استقبال می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار