استاندار همدان:

بودجه سال جاری استان هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان است

استاندار همدان با بیان اینکه از اعتبارات سال ۱۴۰۰ استان حداکثر ۵۳ درصد محقق شده است، گفت: بودجه سال جاری استان هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ 26 May 2022
استاندار همدان با بیان اینکه از اعتبارات سال ۱۴۰۰ استان حداکثر ۵۳ درصد محقق شده است، گفت: بودجه سال جاری استان هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان است.
 
به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در شورای برنامه‌ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی استان همدان، گفت: سفر رئیس جمهور به همدان بارقه امید را در دل ما روشن کرده و تمامی جذب اعتبار این سفر، برای پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه خواهد شد، می‌تواند معادل چند برابر تملک دارایی یک سال استان باشد.
 
وی اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا جذب اعتبار از دستگاه بالادستی خود داشته باشند؛ چون ۸۵ درصد اعتبارات در اختیار هیئت دولت است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: برش شهرستانی و برش دستگاه‌های اجرایی در برنامه پیشرفت و عدالت ۱۴۰۱ به فرماندارن و مدیران ابلاغ می‌شود تا بدانند که چه پروژه‌ای باید دنبال شود.

استاندار همدان با بیان اینکه با توجه به اینکه جمعیت کشور به سمت پیری و سالخوردگی پیش می‌رود، مجلس قانونی جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را تصویب کرد، گفت: در راستای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، حوزه امور بانوان استانداری نمی‌تواند به تنهایی این کار را انجام دهد؛ بنابراین معاونت سیاسی، دفتر امور اجتماعی استانداری و دستگاه‌های دیگر، همکاری لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد:  با توجه به اینکه سند فرهنگی در استان در حال تدوین است بنابراین مباحث مربوط به جمعیت در این دو حوزه باید تلفیق شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار