رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان در دیدار با خانواده شهید عبدالله نیرومند؛

جنگ تمام شد ولی دفاع همچنان باقی است

دشتی یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت و گفت: این سرمایه‌های معنوی هیچ وقت از اذهان ملت محو نمی‌شوند و نسل‌های آینده ایران اسلامی به حماسه‌سازان عصر امام خمینی (ره) افتخار می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳ 30 September 2015

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: شهدا روح سربلندی و مقاومت و ستیز با استکبارجهانی را درجامعه حیات دوباره بخشیدند.

به گزارش تابناک اردبیل، عظیم دشتی در دیدار با خانواده هنرمند شهید عبدالله نیرومند گفت: شهدای ما انسان‌های شریف و خودساخته ای بودند که خالصانه و صادقانه پا به عرصه دفاع از انقلاب اسلامی گذاشتند و با شجاعت و اقتدار به نبرد مشغول شدند و با جسم و روح ملکوتی به سوی معبود خویش شتافتند و عزت و اقتدار را به ارمغان آوردند که گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان سفر کرده وظیفه هر تک تک هموطنان است.

وی افزود: این خانواده های معظم شهدا بودند که با میل و اراده های خود فرزندانشان را برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی به جبهات حق علیه باطل روانه کردند و در غم از دست دادن فرزندان خود همچون کوه استوار ایستادند و باعث سربلندی ایران اسلامی شدند و امروز هم با حضور در صحنه های مختلف مایه دلگرمی سایر هم وطنانمان هستند.

دشتی یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت و گفت: این سرمایه‌های معنوی هیچ وقت از اذهان ملت محو نمی‌شوند و نسل‌های آینده ایران اسلامی به حماسه‌سازان عصر امام خمینی (ره) افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جنگ تمام شد ولی دفاع همچنان باقی است گفت: بعد از جنگ تحمیلی خیلی از سربازان فداکار ایران اسلامی در دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی و نگهبانی از مرز های شرف ایران اسلامی جان خود را فدا کردند که شهید عبدالله نیرومند نمونه ای از این جوانان فداکار می باشد.

شهید عبدالله نیرومند در بیستمین روز از مرداد ماه سال 1363 در شهرستان گرمی دیده به جهان گشود او که از مهارت و استعداد خوبی در رشته تحصیلی اش برخوردار بود یک سال زودتر از فارغ التحصیلی از دبیرستان موفّق شده بود در سال 1380دیپلم فنی مهارت در رشته رایانه کار را از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اردبیل دریافت کند.

عبدالله عشق و علاقه خاصّی به امام حسین (ع)داشت؛ یکی از مهم ترین کارهای او در طول زندگی اش برپایی مجالس و راه اندازی دسته های عزاداری در ایّام محرّم بود و نوای نی او درمراسم عزاداری حسینی کوچه و بازار گرمی را غرق غم و انــدوه می کرد.

او اهل قلم نیز بود در سال 1382 تصمیم به نوشتن کتابی با اسم « نامه دان عاشق» شد.

عبدالله درهمان سال درآزمون ورودی دانشگاه آزاد واحد هریس استان آذربایجان شرقی قــبول می شود. ابتدا علاقه ای برای رفتن به دانشگاه از خود نشان نمی دهد ولی در دانشگاه ثبت نام می کند؛ بعداً تصمیم می گیرد که بدون اطّلاع پدر از دانشگاه انصراف دهد و روانه خدمت سربازی شود. در شامگاه سرد پاییزدر بیست و هفتم مهرماه سال 1385 خبر شهادتش را به همراه لباس خونینی آوردند؛ لباس سبز تیره ای که او برای خدمت به میهن عزیزش ایران به تن کرده بود حالا به خون جوان رعنائی گلگون شده بود که عزم خدمت به میهن و مردم کرده بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار