قاچاق ۲۳۷ کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۳۷ کیلوگرم تریاک از ۲ دستگاه خودروی پژو در محور "شیراز- گچساران" خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵ 03 November 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان "گچساران" با تعامل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان "دنا"،ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور "شیراز" به "گچساران" ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور "شیراز" به "گچساران" به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک شدند و آنان را متوقف کردند.

مصطفایی بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور ۲۳۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آنان جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این رابطه رانندگان خودروها دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند،خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بود و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار