به گزارش تابناک تبریز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه ایشان طی بازدید سرزده از واحد صوفیان از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی و کارگاهها و کلاسهای درس و پروژه عمرانی بازدید کردند .
کد خبر: ۹۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸ 24 September 2015

دکتر انگجی در بازدید از قایق بتنی ضدگلوله و ربات‌ها و فیلتر هوای خودرو و سایر طرح‌های دانش‌بنیان انجام‌شده توسط تیمهای پژوهشی واحد گفت : تفکر خوب کارهای مبارکی در این واحد اتفاق افتاده که قابل‌تقدیر است و واحد صوفیان با کمی فعالیت بیشتر در زمینه اعتمادسازی و اطلاع‌رسانی می‌تواند در استان به‌عنوان یک واحد پژوهشگر مطرح شود و در این زمینه برند باشد.

وی بابیان اینکه توانایی‌ها و ظرفیت‌های واحد صوفیان مورد غفلت واقع‌شده گفت : ازنظر طرح‌های پژوهشی و فناوری و فعالیت‌های دانش‌بنیان واحد کوچک صوفیان به‌اندازه یک واحد جامع فعالیت پژوهشی دارد و بطورعملی در مسیر اجرای طرح‌ها قرارگرفته و در مرحله تولید است.

وی افزود هدف این فعالیت‌ها تبدیل این طرح‌ها به سرمایه و خروج از اتکای دانشگاه به درآمد شهریه و حل یک مشکل از مشکلات جامعه است که واحد صوفیان توانسته است با ساخت دستگاه بازیافت زباله و زائدات شهری معضل زباله که تأثیرات مخربی در محیط‌زیست دارد را حل نماید.

این بازدید با اقامه نماز جماعت با حضور کارکنان و استادان و دانشجویان و گفتگوی صمیمی با آن‌ها خاتمه یافت.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار