رئیس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه :
رئیس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه از کسب سه مدال توسط دوند‌های کرمانشاهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیای میانه در ازبکستان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 02 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، احمد روشن زاده بااشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیای میانه در تاشکند ازبکستان، اظهارکرد: این رقابت‌ها با حضور دونده‌های شش کشور آسیای میانه از جمله ایران در ورزشگاه پاختاکور تاشکند ازبکستان برگزار شد.

وی از حضور سه ورزشکار کرمانشاهی در ترکیب کاروان اعزامی ایران به این رقابت‌ها خبرداد و افزود: امیرفرزام صفری در ماده ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر، آرین آسوق در ماده ۸۰۰ متر و نسا مرادی در پرش طول از کرمانشاه در این رقابت‌ها حضور داشتند.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه با بیان اینکه ورزشکاران کرمانشاه دراین رقابت‌ها موفق به کسب سه مدال طلا شدند، گفت: امیرفرزام صفری در رده سنی نوجوانان و در ماده ۸۰۰ متر با ثبت رکورد ۱:۵۵.۲۷ ثانیه توانست مدال طلای این ماده را بدست آورد.

وی از کسب یک مدال طلای دیگر توسط این ورزشکار در ماده ۱۵۰۰ متر هم خبرداد و افزود: در این ماده نیز امیر فرزام صفری با ثبت رکورد ۴:۰۱.۱۵ بازهم صاحب گردن آویز طلا شد تا دو طلا را به نام خود در این رقابت‌ها ثبت کند.

روشن زاده درخصوص عملکرد دو ورزشکار کرمانشاهی دیگر در این رقابت‌ها هم گفت: آرین آسوق در رده سنی نوجوانان و در ماده ۸۰۰ متر توانست رکورد ۱:۵۶.۷۵ را ثبت کند و مدال طلا بگیرد.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه با بیان اینکه برای اولین بار در این رقابت‌ها یک دختر دونده کرمانشاهی در مسابقات برون مرزی حضور پیدا کرد، افزود: متاسفانه خانم نسا مرادی پیش از مسابقه دچار آسیب دیدگی شد، اما با وجود این شرایط در مسابقه شرکت کرد و با ثبت رکورد ۵.۴۷ متر پرش طول در جایگاه پنجم این مسابقات قرار گرفت.

وی با تاکید براینکه ورزشکاران بیشتری از کرمانشاه شایسته حضور در این رقابت‌ها بودند، عنوان کرد: کوثر قاسمی یکی از این ورزشکاران بود که متاسفانه به دلیل ابتلا به بیماری کرونا نتوانست در این رقابت‌ها حضور داشته باشد.

روشن زاده که خودش هم این روز‌ها به دلیل ابتلای به بیماری کرونا در قرنطینه خانگی بسر می‌برد، اعلام کرد: متاسفانه به دلیل ابتلا به بیماری کرونا نتوانستم در مراسم استقبال از این ورزشکاران حضور داشته باشم که امیدواریم بزودی بتوانیم از آن‌ها تقدیر کنیم

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار