دوومیدانی‌کاران قم با درخشش در دو رشته 400 متر با مانع و 200 متر موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای پیکارهای آسیایی شدند.
کد خبر: ۹۹۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 01 October 2021

به گزارش تابناک قم‏، نفراتی که در ترکیب تیم‌های ملی دوومیدانی نوجوانان و جوانان کشورمان به نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیای میانه اعزام شدند، محدثه ابراهیم‌پور در بخش دختران و امیر مقدمی در قسمت پسران هستند که هر دو طلایی شدند.

این بزرگترین کاروان اعزامی ایران به یک رقابت برون‌مرزی دوومیدانی بود و ملی‌پوشان کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان به مدت دو روز برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز مواد و رشته‌های مختلف در شهر تاشکند ازبکستان به مصاف حریفان خود رفتند.

در حالی که کادر فنی تیم ملی را پریسا بهزادی، محمدمحسن ربانی، ایرج سپهوند، تورج سپهوند و حمید ابرهیم‌نژاد تشکیل می‌دادند، بین این نفرات محمدمحسن ربانی مرد تاریخ‌ساز دوومیدانی قم است که سال ۲۰۰۷ در پیکارهای قهرمانی آسیا تنها طلای پرش با نیزه قاره را برای دوومیدانی ایران به ارمغان آورد.

اما در جریان این پیکارها محدثه ابراهیم‌پور در رشته ۲۰۰ متر دختران به مصاف حریفان رفت، دوومیدانی‌کاری که در میادین داخلی یکی از چهره‌های شاخص است و در این مسابقات با ثبت زمان 24 ثانیه و 98 صدم ثانیه روی سکوی نخست ایستاد نشان طلا کسب کرد.

در آخرین روز از مسابقات قهرمانی دوومیدانی آسیای میانه در تاشکند ازبکستان و در ماده ۴۰۰ متر با مانع دیگر نماینده استان قم و عضو تیم ملی ایران یعنی امیر مقدمی موفق به ثبت رکورد ۵۲ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه شد تا با این عملکرد مقام قهرمانی و طلای آسیا را به نام خود کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار