مسوولان اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام علی‌بن ابیطالب (ع) قم از خانواده شهدای ورزشکار قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۹۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ 30 September 2021

به گزارش تابناک قم، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در قم برگزار شد که یکی از آنها به حضور مسوولان ورزش قم در جمع خانواده شهداء و تجلیل از مقام شامخ شهیدان گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین شهدای مدافع حرم بود.

در یکی از ویژه برنامه‌های تدوین شده در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به همراه سیده‌لیلا عنبری معاون ورزش بانوان این اداره کل و بهلولی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم در منزل دو تن از شهدای دفاع مقدس حضور یافته و با خانواده ایشان دیدار و گفت وگو کردند.

در این مراسم از خانم فاطمه سالم همسر شهید گرانقدر ماجد البصری و خانم سکینه عباسی همسر شهید والامقام نیک‌خلق احمدی تجلیل به عمل آمد، همچنین در ویژه برنامه‌ای دیگر خانواده گرانقدر شهداء و مسئول گروه جهادی بنت‌الهدی صدر در اداره کل ورزش و جوانان استان قم با مدیر کل ورزش و جوانان دیدار کردند.

در این دیدار از خانواده شهید اسماعیل آذرنوشان شهید دفاع مقدس و خانواده شهید علی‌اکبر عربی شهید مدافع حرم و مسئول گروه بنت‌الهدی صدر قدردانی شد و جالب اینکه خانواده این شهدای گرانقدر نیز از مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به واسطه محوریت قرار دادن نام و یاد شهداء در برنامه‌های این اداره کل با اهداء بیانیه این گروه جهادی تقدیر به عمل آوردند.

مدیر کل ورزش و جوانان در دیدار با خانواده شهدا اظهار کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد شهداء یک رسالت است که ما در حوزه ورزش و جوانان برنامه‌های متنوعی را برای عملیاتی کردن این رسالت انجام می‌دهیم که یکی از آنها برگزاری منظم مراسم‌های قدردانی از خانواده شهدای عزیز است.

وی خاطرنشان کرد: با حضور در جمع خانواده شهدا، دعوت از خانواده این عزیزان در مراسم‌های مختلف، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی به مناسبت‌های مختلف مزین به نام شهدا و از این قبیل برنامه‌ها به وفور در تقویم ورزشی و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان ثبت و نهادینه شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افزود: نام‌گذاری اماکن ورزشی به نام مقدس شهدا یک حرکت ماندگار است که اماکن ورزشی قم نیز به این امر مهم همت گمارده و آن را به انجام رسانده‌اند و ابنیه ورزشی خود را مزین به نام شهداء کرده‌اند، بعد از شهادت سردار دل‌ها نیز از سوی اداره کل ورزش و جوانان نام خانه کشتی و خانه رزمی قم به نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار