اخضری معاون شبکه مخابرات نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تجهیزات مورد نیاز جهت رفع مشکلات موجود، برنامه زمانبندی نصب تجهیزات را اعلام نمود.
کد خبر: ۹۹۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ 29 September 2021

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، سید مصطفی فلاح سرپرست این اداره کل، در این جلسه ضمن ارائه گزارش از وضعیت پوشش ارتباطی شهرستان کلاردشت در آستانه بازگشایی مدارس،اظهار کرد: در راستای بهبود خدمات و توسعه بستر فنی، الویت اصلی افزایش کیفیت خدمات اینترنت ثابت منازل می باشد که مخابرات منطقه با تهیه تجهیزات و نصب آن نسبت به حل این مشکلات به زودی اقدام خواهد کرد.
فلاح در ادامه ضمن درخواست اطلاع رسانی سامانه۱۹۵ به شهروندان کلاردشتی از فرمانداری شهرستان گفت: با ثبت درخواست های مردمی در این سامانه، حوزه نظارت اداره کل در سریع ترین زمان نسبت به پیگیری مشکلات مشترکین اقدام نموده و این مسیر کوتاه ترین و سریع ترین راه برای رسیدگی به شکایات مردمی می باشد.
وی همچنین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را پیشرو ترین بخش کشور در اجرای اصل ۴۴ و خصوصی سازی معرفی نمود و افزود: تمام خدمات این حوزه به بخش خصوصی واگذار شده و خدمت مستقیمی از سوی این وزارتخانه صورت نمی گیرد و این امر باعث پیشگیری از بروز تضاد منافع و تقویت عملکرد نظارت دولت برای ارائه خدمات بهینه است..
پولادی فرماندار کلاردشت در این جلسه با بیان دغدغه های موجود در منطقه کلاردشت گفت: جهت پیگیری مطالبات مردم منطقه در حوزه زیرساخت های اینترنت ثابت و همراه و پوشش آنها، در هفته‌های گذشته دو جلسه مهم با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مدیر مخابرات منطقه مازندران برگزار شد و به زودی شاهد اتفاقات مثبتی در خصوص وضعیت ارتباطی این منطقه خواهیم بود.
وی همچنین با بیان مشکلات روستاهای مکارود، آبیژدان، کله نو و بخش هایی از شهر کلاردشت، رسیدگی به وضعیت این مناطق را در الویت دانست.
اخضری معاون شبکه مخابرات نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تجهیزات مورد نیاز جهت رفع مشکلات موجود، برنامه زمانبندی نصب تجهیزات را اعلام نمود.
گفتنی است این جلسه با حضور فرماندار کلاردشت، معاون شبکه مخابرات منطقه مازندران و مدیران FCP های استان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار