مدیر آموزش و پرورش کاشمر خبر داد:
مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: 48 کمیته برنامه‌ریزی مباحث مربوط به طرح مهر را مورد بررسی قرار دادند تا آغاز سال تحصیلی در کاشمر به صورت مطلوب برگزار شود.
کد خبر: ۹۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 23 September 2015
در آئین نمادین نواختن زنگ بازگشایی مدارس با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان کاشمر در دبستان دخترانه فجر قوژد برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر در این مراسم با تبریک طلیعه مبارک نوروز دانش و شروع فصل رویش به دانش‌آموزان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت گفت: امیدواریم در سایه هم‌افزایی و همدلی به وجود آمده در سطح شهرستان شاهد بالندگی و رویش جوانه‌های امید باشیم.

ایرج سعادتمند با تأکید بر اینکه اقدامات صورت گرفته در بحث پروژه مهر امسال در سطح مدارس شهرستان در تاریخ آموزش و پرورش کاشمر بی‌سابقه و کم‌نظیر است، خاطرنشان کرد: با وجود همه تنگناهای فرارو در حوزه مالی و فضاهای آموزشی در سایه همدلی و همکاری مدیران مدارس و دست‌اندرکاران فضاسازی‌هایی که در سطح مدارس انجام شده بسیار زیباست و دانش‌آموزان در فضایی جذاب سال تحصیلی را آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه پروژه مهر در کاشمر در واقع با تشکیل کارگروهی در سطح شهرستان فعالیت خود را از آبان ماه سال گذشته آغاز کرده است، تصریح کرد: در این راستا در 48 کمیته برنامه‌ریزی مباحث مربوط به طرح مهر مورد بررسی قرار گرفته است، به طوری که با وجود خشکسالی مالی در مجموعه به دستاوردهای خوبی در این حوزه دست یافته‌ایم.

در ادامه فرماندار کاشمر نیز با اشاره به تقارن سال تحصیلی با شروع جنگ تحمیلی گفت: تحصیل با تهذیب فرقی ندارد بلکه همه باید خودمان را آماده کنیم و احکام دین و پیروی از ولایت را یاد بگیریم.

مهدی فروزان با بیان اینکه اطاعت از مدیر و معلم در مدرسه در واقع آموزشی برای پشتیبانی از ولایت و رهبری است، خاطرنشان کرد: معلمان در مدارس باید تلاش کنند در زمینه آموزش و آگاهی بخشی دانش‌آموزان فعالیت کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش کاشمر همچنین با اشاره به حضور پررنگ و مشارکت خیرین در حمایت از پروژه‌های مدرسه‌سازی در شهرستان گفت: اگر چه به لحاظ مالی با تنگناهای مالی در آموزش و پرورش مواجه هستیم اما خوشبختانه به پشتوانه کمک خیران اقدامات خوبی در بحث احداث بنا و تعمیرات انجام شده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار